سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باند جدید فرودگاه رامسر آذرماه به بهره برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: باند جدید فرودگاه رامسر آذرماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سیاوش امیر مکری مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در جلسه‌ای که دقایقی پیش با حضور نماینده مجلس و فرماندار رامسر برگزار شد گفت: با پیگیری مسئولان و طبق توافقات انجام شده پروژه بهره داری باند جدید فرودگاه رامسر بعد از ۱۰ سال تا اواخر آذر عملیاتی و پس از بهره برداری، این فرودگاه آمادگی پرواز‌ها تا تایپ ایرباس ۳۲۰ را دارد.
 

او افزود:در راستای افزایش پرواز‌های فرودگاه رامسر با توجه به زیر ساخت‌های فرودگاهی که شامل بهره برداری و افتتاح باند جدید است امکان پرواز‌های جدید با تایپ بالا طبق توافق با شرکت‌های هواپیمایی برقرار خواهد شد.

او گفت: با توجه به مشکلی که مطرح شده، فرودگاه‌های کشور به عنوان زیر ساخت‌های مهم در توسعه مناطق نقش مهمی دارند و در مازندران و رامسر با توجه به زیر ساخت‌های گردشگری فرودگاه نقش مهمی در توسعه گردشگری و جذب توریست دارد.

سیاوش امیر مکری با اشاره به اینکه در پرواز‌ها رعایت مسائل ایمنی و ضوابط باید  با توجه به نیاز شهر به تعادل برسد افزود: با پیش بینی عملیاتی شدن باند جدید فرودگاه محدودیت‌ها اعمال شد و با تعیین طرح‌های جدید برای پرواز‌های فرودگاه این محدودیت‌ها برطرف می‌شود.

انتهای پیام/س

 

باند جدید فرودگاه رامسر امسال به بهره برداری می رسد

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.