سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۳ میلیارد ریال بهزیستی به آسیب‌دیدگان از سیل

مدیر کل بهزیستی ایلام گفت : امسال با پیگیری استاندار ایلام ۳ میلیارد ریال از محل اعتبار‌های وزارت کشور برای نخستین بار به منظور حمایت از مددجویان مناطق سیل زده استان اختصاص یافت.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ; زهرا همتی مدیر کل بهزیستی ایلام گفت: امسال با پیگیری استاندار ایلام ۳ میلیارد ریال از محل اعتبار‌های وزارت کشور برای نخستین بار به منظور حمایت از مددجویان مناطق سیل زده این استان اختصاص یافت که برای بازسازی ۹۹ واحد مسکونی مددجویان که بر اثر بارش‌های امسال آسیب دیده بودند هزینه و در قالب کمک بلاعوض به این مددجویان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه این اعتبار با میانگین سرانه ۳۰ میلیون ریال برای تعمیر مسکن مددجویانی که منازل آن‌ها بر اثر سیل تخریب و یا خسارت دیده پرداخت شده است، افزود : جذب این اعتبار برای نخستین بار از محل اعتبار‌های وزارت کشور از سوی دبیر ستاد مسکن سازمان بهزیستی کشور به عنوان تجربه‌ای موفق اعلام و به منظور الگوبرداری به سایر استان‌ها ارسال شد.

همتی با تقدیر از پیگیری و حمایت‌های امیدوار کننده استاندار ایلام از این دستگاه  اضافه کرد : پس از سیل بهار امسال از سوی استاندار ایلام یک میلیارد ریال برای مددجویان سیل زده بهزیستی ایلام اختصاص یافت.

وی اظهار کرد: این میزان اعتبار برای ۲۹۰ نفر از مددجویان زیر پوشش ساکن در شهرستان سیروان و بخش ماژین شهرستان دره شهر که در سیل اخیر آسیب دیده اند، اختصاص و به صورت کمک بلاعوض به حساب این مددجویان سیل زده واریز شد.

انتهای پیام/اس

کمک به آسیب دیدگان سیل ایلام

برچسب ها: بهزیستی ، سیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.