سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کیفی سازی دانشگاه ها ، هدف راه اندازی پردیس دانشکده علوم پزشکی ساوه

نماینده ساوه و زرندیه گفت: باید به سمت کیفی سازی دانشگاه‌ها حرکت کنیم و راه اندازی پردیس ساوه در همین راستا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،محمدرضا منصوری نماینده ساوه و زرندیه در مجلس صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شهرستان ساوه گفت: یکی از ضرورت‌های ساوه راه اندازی پردیس دانشکده علوم پزشکی در ساوه است و باید برای این مهم ردیف بودجه‌ای مناسب برای راه اندازی این پردیس اختصاص یابد.

منصوری افزود:تنها هدف ما برای راه اندازی پردیس تقویت امکانات نیست و باید به دنبال ارتقای سطح آموزش در دانشگاه‌ها هم باشیم تا بتوانیم متخصصین در حوزه‌های مختلف برای کشور تربیت کنیم.

وی بیان کرد: باید به سمت کیفی سازی دانشگاه‌ها حرکت کنیم و تعدد دانشگاه‌ها به هیچ عنوان سازنده آینده درخشان جامعه اقتصادی و فرهنگی نیست.

نماینده ساوه و زرندیه در مجلس با بیان اینکه کارآفرینی در کشور یک التزام است، اظهار کرد: باید داشنجویان را در زمینه‌های کارآفرینی و توانمند سازی پیش ببریم و برای این منظور برنامه ریزی کنیم تا بدنبال آن دانشجویان خودشان کارآفرین شوند و به دنبال کار و یا جذب در ادارات و نهاد‌ها نباشند.

وی با اشاره به نبود دانشگاه و رشته‌های دولتی در ساوه گفت: این امر برای ساوه به عنوان شهرستانی نزدیک به پایتخت و آمار بالای دانشجو ضعف محسوب می‌شود.

منصوری افزود: در شرایط سخت اقتصاد کنونی، شاهد حضور مقامات ارشد کشوری در ساوه برای کاهش مشکلات و تقویت نقاط قوت هستیم.

انتهای پیام/ی

دانشجویان خود ، باید کارآفرین باشند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۹ مرداد ۱۳۹۸
ایجاد دانشگاه دندانپزشکی ساوه