سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل کمیته امداد فارس:

حامیان ۲۱۹ میلیارد ریال به فرزندان معنوی خود در فارس کمک کردند

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: در چهارماه نخست امسال، خیران ۲۱۹ میلیارد و ۸۲۵ میلیون ۹۵۵ هزار و ۸۶۹ ریال به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس با بیان اینکه حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین فارس در ۴ ماهه امسال ۲۱۹ میلیارد و ۸۲۵ میلیون و ۹۵۵ هزار و ۸۶۹ ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند، گفت: در حال حاضر ۷۵ هزار و ۹۶ نفر حامی نیکوکار در استان از ۲۳ هزار و ۴۳۴ نفر فرزندان معنوی خود حمایت می‌کنند، که از این تعداد ۱۰ هزار و ۱۹۳ فرزند طرح اکرام ایتام و ۱۳ هزار و ۲۴۱ فرزند از از محسنین هستند.

وی با بیان اینکه طرح محسنین شامل آن دسته از خانوار‌های نیازمند می‌شود که دارای سرپرست بیمار، معلول و ازکارافتاده هستند، اظهار کرد: در این طرح حامیان ایتام میزان ۱۴۰ میلیارد و ۸۹۰ میلیون و ۶۹۱ هزار و ۹۵۴ ریال و حامیان محسنین نیز ۷۸ میلیارد و ۹۳۵ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۹۱۵ ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

بذرافشان میانگین سرانه دریافتی فرزندان ایتام و محسنین را در ۴ ماهه امسال ۲ میلیون و ۳۴۵ هزار و ۱۶۰ ریال اعلام کرد و افزود: در این مدت میزان سرانه پرداختی هر حامی ۷۳۱ هزار و ۸۱۶ ریال بوده است و درآمد کل طرح اکرام نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۶ درصد رشد داشته است.

مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: با حمایت‌های مادی و معنوی مردم و حامیان نیکوکار و با تلاش امدادگران، امیدواریم شاهد رشد و بالندگی خانواده‌های تحت حمایت در تمام عرصه‌های علمی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی باشیم.

انتهای پیام/م

خیران فارس ۲۱۹ ریال به طرح اکرام كمك كردند

برچسب ها: کمیته امداد ، درمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.