سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند؛

کنگره ملی نخستین دادستان شهید انقلاب در نهاوند برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مصطفوی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند گفت: این کنگره ملی در سالروز شهادت این عالم بزرگ و ربانی ۸ شهریورماه امسال در زادگاهش نهاوند برگزار می‌شود.

سید هادی مصطفوی در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری این کنگر ملی در نهاوند اظهار داشت: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده، کنگره بزرگداشت شهید آیت الله قدوسی نهاوندی در سالروز شهادت ایشان با حضوریکی از عالی‌ترین مقام‌های مسئول کشور و دادستان کل کشور در نهاوند برگزار خواهد شد.

وی گفت: این کنگره ملی با توجه به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند «نگذارند چهره شهید گرانقدری مثل شهید قدوسی در زیر غبار فراموشی‌ها پنهان بماند» و به منظور آشنایی عموم مردم به خصوص نسل جوان با سیره و اندیشه‌های این شهید گرانقدر در نهاوند برگزار می‌شود.

مصطفوی افزود: در چندین جلسات متعدد که با حضور حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند فرماندار و دیگر مسئول شهرستان نهاوند برگزار شد کمیته‌های برگزاری این کنگره ملی جهت هرچه باشکوه‌تر این مراسم مشخص و شروع به کار کردند.

دادستان شهرستان نهاوند اظهار داشت: این بزرگداشت با حضور شخصیت‌های ملی و استانی در قالب کنگره ملی برگزار خواهد شد و فراخوان مقالات به زودی از رسانه‌های عمومی و فضای مجازی اعلام و منتشر می‌شود.

مصطفوی گفت: انجام برنامه‌ای در شان جایگاه شهید قدوسی که در زمان شهادت دادستان کل انقلاب اسلامی بودند، وظیفه همه مسئولین و مردم شهرستان نهاوند می‌باشد.

وی افزود: تلاش برای ثبت سالروز شهادت شهید قدوسی به عنوان روز دادستان در تقویم رسمی کشور از دیگر برنامه‌های این کنگره می‌باشد.

دادستان نهاوند اظهار داشت: در حاشیه کنگره، نمایشگاهی از آثارشهید قدوسی و دیگر شهدای گرانقدر شهرستان نهاوند نیز برگزار خواهد شد.

گفتنی است، در جلسه ستاد هماهنگی کمیته‌های علمی و اجرایی نخستین کنگره بزرگداشت شهید آیت الله علی قدوسی نهاوندی (ره)، بحث پیرامون شرایط برگزاری و مسئولین کمیته‌ها انجام شده و تقویم اجرایی کنگره تدوین شد.

انتهای پیام/ د 

نهاوند میزبان کنگره ملی نخستین دادستان شهید انقلاب 

برچسب ها: دادستان عمومی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.