سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ترمینال جنوب شهر قیدار تا پایان شهریور

معاون بهره وری اوقاف امور خیریه استان زنجان گفت:ترمینال جنوب شهر قیدار تا پایان شهریور به بهره برداری خواهد رسید.

قاسملو معاون بهره وری اوقاف امور خیریه استان زنجان در گفتگو گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت:پروژه  خدماتی پیامبر اعظم ۲ شهرستان قیدار در زمینی به مساحت ۲۲۰۰ متر مربع شامل دو فاز تجاری و خدماتی در حال احداث است.

وی افزود:در جلساتی که با فرماندار و شهردار این شهرستان انجام شد اداره اوقاف و امور خیریه استان اقدام به احداث  ترمینال جنوب شهر  کرده که  ظرف دوماه آینده فاز اول این پروژه  راه اندازی خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: با توجه به آمار بالای روستا‌های شهرستان قیدار این ترمینال ۱۵۰ الی ۲۰۰ روستا  را پوشش خواهد داد و با بهره برداری از آن روزانه ۸۰۰ نفر از این ترمینال جابه جا خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه جهت رفاه حال مسافران و  جلوگیری از ترافیک در جنوب شهرقیدار؛ مجتمع خدمات رفاهی به مساحت ۶۰۰ متر مربع در کنار این ترمینال در نظر گرفته شده است  ادامه داد: با احداث این مجتمع از بار ترافیکی داخل شهر کاسته می‌شود و مردم  می‌توانند به راحتی  خرید‌های خود را از این مرکز انجام بدهند.

معاون بهره وری اوقاف امور خیریه استان زنجان گفت:مقدمات راه اندازی و احداث این ترمینال، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه  به اتمام رسیده است و دفاتر مربوط به ترمینال نیز در حال احداث است.

وی با بیان اینکه  در حال حاضر این پروژه ۶۵ درصد پیشرفت دارد که تا کنون یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان  برای اجرای آن هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد: مجموع اعتباری که برای اتمام پروژه در نظر گرفته شده است دومیلیارد پونصد میلیون تومان است که همه این هزینه‌ها  از محل موقوفه حضرت قیدار نبی تامین می‌شود و پیش بینی می‌شود  تا پایان  سال ۹۸ کلیه فاز‌های این پروژه به بهره برداری برسد.
 
انتهای پیام/ن
 

احداث ترمینال جنوب شهر قیدار 

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.