سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۱۱ درصدی اعتبارات عمرانی شهرستان کاشان در امسال

فرماندار کاشان از افزایش ۱۱ درصدی اعتبارات عمرانی شهرستان کاشان درسال جاری خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی اکبر مرتضایی فرماندار کاشان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خوشبختانه توزیع اعتبارات بر اساس عملکرد و میزان جذب اعتبارات و نیاز‌های دستگاه‌های اجرایی است، اظهار داشت: اعتبارات عمرانی و ملی پیش بینی شده ویژه شهرستان کاشان از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شامل قانون استفاده متوازن از امکانات کشور، ماده ۲۳ جرائم رانندگی، ماده ۹۴ قانون برنامه ششم توسعه، سه درصد نفت و گاز و ... است.

او از افزایش ۱۱ درصدی اعتبارات عمرانی شهرستان کاشان در سال جاری خبر داد و افزود: فرمانداری کاشان بر اساس بودجه تخصیص داده شده و جذب و مشارکت خیران و سایر منابع دولتی و غیردولتی چندین طرح عمرانی در دست اجرا در حوزه‌های آب، کشاورزی، راهسازی، نوسازی و تجهیز مدارس، ورزش و جوانان و ... در مناطق شهری و روستایی دارد.

فرماندار کاشان از اهتمام ویژه مسئولان ادارات این شهرستان در راستای تکمیل طرح‌های نیمه تمام و آغاز طرح‌های جدید خبر داد و ابراز داشت: مسئولان شهرستان کاشان لازم است تا پروژه‌های نیمه تمام را با دید اولویت به آن‌ها نگاه کرده و نسبت به تکمیل و به بهره برداری رسیدن آن تمام تلاش خود را به کار بگیرند و پس تکمیل این پروژه‌ها اعتبار موجود را در اختیار پروژه‌های جدید قرار بدهند.


او ضمن اشاره به مشارکت حداکثری خیران کاشانی در ساخت، نوسازی و تجهیز مدارس این شهرستان گفت: با کمک مجمع خیران مدرسه ساز کاشان و یاری خداوند متعال از محل تامین اعتبارات استانی تعداد ۱۱ باب مدرسه در قالب احداث مدارس مشارکتی در سطح شهرستان کاشان ویژه سال تحصیلی جدید به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/م

 

مشارکت حداکثری خیران کاشانی در ساخت، نوسازی و تجهیز مدارس  شهرستان کاشان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.