سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پذیرش دانشجوی بدون کنکور در دانشکده علوم قرآنی ملایر

دانشکده علوم قرآنی ملایر گفت: پذیرش دانشجو در این دانشکده قرآنی از میان همه مقاطع تحصیلی از جمله رشته‌های تجربی، ریاضی و علوم انسانی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسنعلی نوروزی، رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر گفت: دانشکده علوم قرآنی ملایر از میان بانوان و آقایان علاقه‌مند به تحصیل در رشته علوم و قرآن و حدیث مقطع کارشناسی بدون کنکور، صرفاً با سوابق تحصیلی در دوره روزانه و نوبت دوم دانشجو می‌پذیرد.

وی با اشاره به ارائه خدمات خوابگاهی و رفاهی رایگان به دانشجویان در این دانشکده قرآنی، افزود: شرایط نام نویسی در این دانشکده داشتن مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام قدیم است و ثبت نام اینترنتی از طریق سازمان سنجش در دهه آخر مرداد انجام می‌پذیرد.

رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر ادامه داد: پذیرش دانشجو از میان همه مقاطع تحصیلی از جمله رشته‌های تجربی، ریاضی و علوم انسانی خواهد بود.

وی اظهار کرد: دانشجویان در زمان تحصیل می‌ توانند از وام دانشجویی و امکانات رفاهی این دانشکده قرآنی برای تحصیل استفاده کنند و اگر سؤالی در خصوص ثبت نام دارند با شماره‌های ۳۳۳۵۰۰۷۲ و ۳۳۳۳۸۳۰۱-۰۸۱ (داخلی ۱۵ و ۱۶) و یا شماره همراه ۰۹۹۲۴۵۴۶۲۱۴ تماس بگیرند و از راهنمایی مسئولان در این رابطه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ب

دانشکده علوم قرآنی ملایر دانشجو می‌پذیرد

برچسب ها: دانشجو ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حدیث مهدوی
۲۰:۵۷ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
سلام وقت تون بخیر ..من میخوام واسه دانشگاه علوم قرانی ثبت نام کنم هرکاری میکنم نمیشه