سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار قزوین:

مردم بعد از سلامت به امنیت نیازمندند

استاندار قزوین گفت: مردم بعد از سلامت به امنیت نیازمندند و آن را در اولویت نیاز‌های اساسی خود قلمداد می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در شورای نظم عمومی استان گفت: تامین امنیت در تمامی امور کشور تاثیرگذار است و نقش رسانه‌ها در فرهنگسازی و همراهی مردم نیز در این راه بسیار حیاتی و اثر گذار است.

زاهدی از نیروی انتظامی خواست: از گروه‌های مرجع مانند ورزشکاران، هنرمندان و صاحبان حرف و مشاغل در حوزه امنیت و نظم نیز استفاده کند.

استاندار  به رابطه نظم و امنیت اشاره و بیان کرد: اگر نظم در جامعه نباشد امنیتی نیز در آن وجود نخواهد داشت و شاهد ناامنی خواهیم بود.

زاهدی گفت: بسیاری از دستگاه‌ها از جمله شهرداری ها، اوقاف و امور خیریه، راهداری و سایر حوزه‌ها می‌توانند در بخش کمک‌های مادی و غیر مادی با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند.

به گفته او، پروژه‌های بزرگ مسکونی، تجاری، عمرانی و اقتصادی استان باید پیوست امنیتی و انتظامی داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی هم در این جلسه گفت: نیروی انتظامی در بحث‌های مادی و معنوی نیازمند کمک مردم است.

سردار حاجیان با اشاره به کمبود بودجه افزود: ٥١ میلیارد تومان برای تامین هزینه نگهداری خوردوها، تامین زمین برای اماکن انتظامی و تجهیزات تا پایان سال نیاز است.

وی گفت: امنیت بستر همه پیشرفت هاست و در این زمینه نیازمند حمایت مردم و دستگاه‌ها هستیم.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی؛ بیش از دو هزار پرونده در سال جاری در نیروی انتظامی تشکیل شده که ٨١ درصد از آن در مرکز مشاوره کلانتری ختم به مصالحه شده است.

انبارلویی مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین هم گفت: باید آگاهی بخشی در جامعه پر رنگ‌تر شود و صداوسیما آمادگی دارد با دعوت از کارشناسان نیروی انتظامی در برنامه‌ها در مورد تامین امنیت به مردم آگاهی دهند.

انتهای پیام/ک

جلسه شورای نظم عمومی استان  قزوین 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.