سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیل رویا‌های کودکان سیل زده، به زاینده رود رسید

دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: به احترام کودکان سیل زده شعار جشنواره امسال را "رویای کودکان سیل زده را بسازیم" نامگذاری کردیم.

علیرضا تابش دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان در مراسم رونمایی از پوستر این جشنواره که عصر امروز در بام بازار قیصریه اصفهان برگزار شد گفت: به احترام کودکان سیل زده شعار جشنواره را "رویای کودکان سیل زده را بسازیم" نامگذاری کردیم.

او افزود: در کنار جشنواره امسال، نمایشگاه عکس کودکان سیل زده با حضور هنرمندان عکاس برگزار خواهد شد.

دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان ادامه داد:همزمان با برگزاری این رویداد بین المللی، شهرداری اصفهان و همکاران ما در ستاد جشنواره برنامه‌هایی که منجر به جمع آوری کمک‌های مالی به مناطق سیل زده خواهد شد را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

تابش افزود: ما معتقدیم ساختن رویای کودکان سیل زده و فردا‌هایی پر از امید و نشاط برای آن‌ها، در گرو همدلی امروز مردم برای زدودن رنج‌های آن هاست و امیدواریم بتوانیم در این جشنواره آن را محقق کنیم.

او با اشاره به اینکه اصفهان ظرفیت تبدیل شدن به قطب خلاقیت سینمای کودک و نوجوان را دارد ادامه داد: امیدواریم جشنواره فیلم کودک محدود به چند روز برگزاری جشنواره نباشد و این رویداد بی نظیر در طول سال به عنوان زنجیره‌ی حرکت‌های فرهنگی مربوط به سینمای کودک و نوجوان تداوم داشته باشد.

علیرضا تابش در خصوص طراحی پوستر جشنواره گفت: فرشید مثقالی و حمیدرضا بیرقی طراحان پوستر جشنواره سی و دوم کودکان و نوجوانان و سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران هستند.

دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان در ادامه به مولفه‌ها و محور‌هایی که در طراحی پوستر این جشنواره مورد توجه قرار گرفته بود اشاره کرد و گفت:دیده شدن نشاط و فانتزی کودکان اشاره به جهانی بودن جشنواره ایرانی و امروزی بودن گرافیک پوستر و وجود نشانه‌هایی از شهر میزبان، اصفهان تاریخی از جمله نکاتی بود که هنگام طراحی پوستر مد نظر ما قرار داشت.

آیین رونمایی از پوستر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، عصر امروز در میدان تاریخی امام (ره) اصفهان با حضور دبیر جشنواره، شهردار اصفهان، جمعی از هنرمندان و داوران کودک و نوجوان برگزار شد.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا تابش و به میزبانی شهر اصفهان از ۲۸ مرداد تا ۳ شهریور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی
 


رونمایی از پوستر سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان

برچسب ها: اخبار هنرمندان ، سیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.