سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان:

آرمان‌های انقلابی برای نسل جوانان تبیین شود

حجت‌الاسلام علی شکری با اشاره به دستاوردها و برکات بی‌شمار انقلاب اسلامی گفت : آرمان‌های انقلابی برای نسل جوان تبیین شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام علی شکری مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی تبیین گام دوم انقلاب به تشریح رسالت نهادهای فرهنگی و مذهبی اشاره کرد و  گفت: در برهه کنونی رسالت این نهادها به مراتب سخت‌تر و سنگین‌تر از گذشته است.

وی با اشاره به دستاوردها و برکات بی‌شمار انقلاب اسلامی گفت: 40 سال از عمر این انقلاب می‌گذرد و حرکت هدفمند انقلاب همچنان ادامه دارد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان با تأکید بر اهمیت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: در تداوم حرکت انقلاب در حفظ دستاوردها، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لازم است بندبند این بیانیه در جامعه تبیین و بدان به شکل کامل و جامع و صحیح عمل شود.

خطاب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی جوانان هستند

حجت‌الاسلام شکری با بیان اینکه خطاب اصلی این بیانیه جوانان هستند اظهار داشت: این نسل آینده‌ساز این مرزوبوم هستند و بنابراین نیازمند بذل‌توجه بیشتر، عمیق و دقیق‌تری نسبت به گذشته هستند.

حجت‌الاسلام علی جنتی مدرس این کارگاه آموزشی نیز به خطراتی که در کمین نسل نوجوان و جوان امروز نشسته است اشاره کرد و بیان داشت: تشکل‌های مذهبی و دینی باید در جذب و تشویق و ترغیب این قشر از جامعه تمام همت خود را صرف کنند تا این گروه جمعیتی مهم و حساس در دام دشمنان گرفتار نشوند.

وی تأکید کرد: آرمان‌های انقلابی باید در بین جوانان ترویج و تبیین یابد و این امر یکی از رسالت‌های مهم تشکل‌های دینی و مذهبی است.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.