سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:

سرانه ورزش خوزستان نسبت به استاندارد کشور خوب نیست

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از پایین بودن سرانه ورزش استان نسبت به استاندارد کشور انتقاد کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان روز سه شنبه 8 مردادماه، در مراسم تکریم و معارفه روسای هیات ورزش همگانی استان در استانداری با اشاره به اینکه طی سال های قبل تاکنون اقدامات خوبی در ایجاد زیرساخت‌ها و فضاهای ورزشی و همچنین ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی صورت گرفته، گفت: اما سراه ورزش استان نسبت به استاندارد کشور خوب نیست و امیدوارم از این پس، تمام دستگاه های اجرایی سهم خود را در ورزش همگانی انجام دهند.

او بیان داشت: در سال ۹۷،  بیش از ۷۰۰ هزار نفر در بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ همایش کوهپیمایی، پیاده روی و ... شرکت کردند، ضمن اینکه بیش از ۲۰۰ برنامه ورزشی ویژه کارکنان دولت نیز برگزار گردید.

حیدری، توزیع اقلام ورزشی بین زندان های خوزستان که برای اولین بار در کشور و با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اجرا شد را یکی از اقدامات خوبی عنوان و اظهار کرد: همچنین برای اولین بار در کشور با مشارکت شهرداری‌ ها، لوازم ورزشی برای استفاده عمومی مردم به صورت رایگان تهیه شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به عقد تفاهم نامه با ارگان های مختلف استان اشاره کرد و اذعان داشت: انتظار داریم تمام هیات های شهرستانی از ظرفیت و پتانسیل استان به خوبی استفاده کنند، چراکه توجه به ورزش همگانی از اولویت‌های اداره ‌کل ورزش و جوانان استان است و امیدوارم بیش از این ورزش وارد خانواده‌ها شود تا جامعه ‌ای شادتر، سالم‌ تر و پویا تر داشته باشیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به مشکلات و معضلاتی که در خوزستان وجود دارد، می طلبد که دستگاه ها و ارگان های استان سهم خود را نسبت به مسئولیت اجتماعی و ایجاد نشاط در جامعه ادا کند.

افشین حیدری افزود: هیات همگانی، هیات بسیار بزرگی است که نیاز به فضای بزرگی برای فعالیت دارد، لذا در روزهای آینده ساختمان جدید ورزش‌های همگانی خوزستان تکمیل و به بهره ‌برداری می ‌رسد.

انتهای پیام/گ

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.