سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای راه‌اندازی سامانه سنجش آلودگی هوای کاشان

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان گفت:باعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال اعتبار سامانه سنجش آلودگی هوای کاشان راه‌اندازی شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین خادمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان با اشاره به اختصاص اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی برای راه‌اندازی و به هنگام کردن سامانه سنجش و تحلیل آلودگی هوای منطقه، اظهار کرد: دستگاه‌های سنجش آلایندگی به دلیل فراهم کردن امکان پایش مستمر در برنامه‌ریزی شهری و اطلاع رسانی در راستای حفاظت از سلامت شهروندان به ویژه کودکان و افراد سالخورده بسیار اهمیت دارد.

وی هدف از راه‌اندازی این ایستگاه را پایش آلاینده‌های هوا و تعیین وضعیت کیفی هوای شهرعنوان کرد و افزود: داده‌های این سامانه به صورت برخط با برنامه doe برای شهروندان قابل دریافت و استفاده خواهد بود.

خادمی گفت: کاهش سفر‌های غیرضروری درون شهری، صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی، معاینه فنی خودرو‌های شخصی و عمومی، تنظیم منابع احتراق خانگی، استفاده از حمل و نقل عمومی، خودداری از سوزاندن درختان، زباله، ضایعات پلاستیکی و لاستیکی از جمله راهکار‌های کاهش آلاینده‌ها در شهر است.

انتهای پیام/م

 

سامانه سنجش آلودگی هوای کاشان راه‌اندازی شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.