سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتهام‌زنی «انور قرقاش» به قطر در خصوص حمایت از تروریسم

وزیر مشاور دولت امارات در امور خارجی با اشاره به یک گزارش اثبات نشده روزنامه نیویورک تایمز مدعی شد قطر از تروریسم حمایت می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی عرب نیوز، انور قرقاش، وزیر مشاور دولت امارات در امور خارجی مدعی شد، گزارش اخیر روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز حمایت قطر از تروریسم را ثابت می‌کند.

اوایل ماه جاری، روزنامه نیویورک تایمز ادعا کرد به فایل صوتی از مکالمه تلفنی بین سفیر قطر در سومالی و یک تاجر نزدیک به امیر قطر دست یافته است که درباره حمله تروریستی به بوساسو در سومالی گفتگو کرده‌اند و تاجر که خلیفه کیدالمهندی نام دارد گفته است درباره هویت افرادی که پشت این حمله تروریستی بودند، اطلاع دارد و این حمله برای پیشبرد منافع قطر و بیرون راندن رقیب اماراتی خود از سومالی صورت گرفته است.

قرقاش امروز (سه‌شنبه) با انتشار پیامی در حساب توئیتری خود مدعی شد گزارش نیویورک تایمز روابط دوحه با تروریسم را ثابت می‌کند. او در این توئیت نوشت: فایل ضبط شده خطرناک است و بدون تحقیقات نمی‌توان انکار کرد. اتهام زنی به امارات درباره همکاری با تروریسم تاسف آور است و صحت اقدامات چهار کشور [عربستان، امارات، بحرین و مصر علیه قطر] را تایید می‌کند.

بوساسو یکی از بندر‌های اصلی سومالی برای انتقال نفت است و گروه تروریستی الشباب حضور فعالی در این منطقه دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تروریسم ، قطر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.