سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمالی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بررسی شبکه جاسوسی آمریکایی در کمیسیون امنیت ملی

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس به تشریح جلسه امروز این کیمسیون که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، پرداخت.

محمد جواد جمالی نوبندگانی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون اظهار کرد: جلسه امروز کمیسیون امنیت با حضور وزیر اطلاعات و برخی معاونان این وزارتخانه برگزار شد.

وی افزود: در ابتدای جلسه وزیر اطلاعات مطالبی را درباره تعامل بین کمیسیون امنیت و وزارت اطلاعات مطرح کرده و خواهان افزایش همکاری‌ها و ارتباط بیشتر این کمیسیون و وزارتخانه شد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی داد: در ادامه معاونان وزارت اطلاعات گزارش‌ها مختلفی را در باره امنیت‌ داخلی، وضعیت منطقه ، همسایگان و مسائل بین‌المللی بیان کردند.

جمالی تصریح کرد: در این جلسه اطلاعاتی درباره دستگیری جاسوسان آمریکایی و تلاش ‌های این سرویس جاسوسی برای ضربه زدن به سامانه‌های اقتصادی، ‌اعتماد مردم و ایجاد اغتشاشات و بهره‌برداری از مطالبات مردم ارائه شد.

وی گفت: درباره ارتباط سازمان‌های معاند با سرویس‌های بیگانه و برنامه‌های این شبکه‌ها برای ماه‌های پیش رو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بیان کرد: در مجموع شرایط جمهوری اسلامی رو به جلو تلقی شده و ما در آستانه تحولات مثبت در زمینه تحولات اقتصادی هستیم، همچنین آمریکا و کشورهای متحد آن در حال عقب نشینی در منطقه هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.