سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی مطرح کرد؛

تحقق اهداف اردوهای تشکیلاتی دانش‌آموزی در جشنواره «چند قدم تا آسمان»

تاریخی با اشاره به برگزاری جشنواره چند قدم تا آسمان گفت: در این اردو اهداف برپایی اردوهایی تشکیلاتی دانش آموزی محقق می‌شود.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان به برگزاری سومین دوره جشنواره چند قدم تا آسمان با حضور ۳۰۰ دانش‌آموز منتخب انجمن‌های اسلامی مدارس سراسر کشور اشاره و بیان کرد: این برنامه  از سیزدهم مرداد به مدت ۵ روز در استان اردبیل برگزار می‌شود و علاوه بر حضور یکپارچه بیش از  ۳۰۰ دانش آموز  همراه با مسئولان استان‌ها و معاونان تربیتی، فعالیت‌های تشکیلاتی اتحادیه با ورزش همگانی هم مورد توجه است.

وی ادامه داد: در اردوی چند قدم تا آسمان به موارد مذکور اشاره می‌شود چراکه در ورزش کوهنوردی تمام تلاش متمرکز بر استقامت ورزیدن برای رسیدن به هدف و فتح قله است و با توجه به این که در فصل تابستان و تعطیلات دانش آموزان هستیم، از این منظر گمان کردیم در قالب این اردو به طور عملی اهداف تشکیلاتی اتحادیه برای دانش‌آموزان محقق  می‌شود و نیل به هدف را دنبال می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: چند نوع مدرسه در ایران داریم؟ + شرایط ثبت نام


تاریخی بیان کرد: این جشنواره گردهمایی دانش‌آموزان منتخب انجمن‌های اسلامی در کنار یکدیگر به همراه اجرای برنامه‌های تربیتی، فرهنگی و آموزشی است که دو روز اول آن به شرکت در کارگاه‌های آموزشی، دوره‌های تربیتی و خیمه‌های می‌گذرد و در دو روز آخر نیز دانش آموزان به قله سبلان صعود می‌کنند.

گفتنی است؛  اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان علاوه بر جشنواره «چند قدم تا آسمان»، برای اوقات فراغت دانش آموزان برنامه‌های متعدد دیگری  را در فصل تابستان برنامه ریزی کرده  است که جشنواره رسانش، برنامه‌های آموزشی و تربیتی از جمله آن محسوب می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.