سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست وزارت داخله: طالبان قصد اختلال در روند انتخابات را دارند

سرپرست وزارت امور داخله/ کشور افغانستان گفت: طالبان در میدان های نبردشکست سنگینی را متقبل شده اند اما برای انتقام گیری قصد دارند پروسه ملی انتخابات را با حملات بزدلانه مختل سازند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مسعود اندرابی، سرپرست وزارت امور داخله/ کشور افغانستان در نشست امنیتی فوق العاده برای تامین امنیت انتخابات اعلام کرد که نیروهای امنیتی بیشتری به محلات انتخاباتی اعزام می شوند.

وی تاکید کرد: تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری در اولویت کاری وزارت امور داخله قرار دارد و نیروهای امنیتی به عنوان نهاد اصلی تامین کننده امنیت انتخابات، اجازه اختلال در این روند ملی را نخواهند داد.

سرپرست وزارت امور داخله/ کشور افغانستان افزود که طالبان در میدان های نبرد ناکام شده و شکست سنگینی را متقبل شده اند اما برای انتقام گیری قصد دارند پروسه ملی انتخابات را با حملات بزدلانه مختل سازند؛ ما نیز تدابیر بیشتر امنیتی اتخاذ نموده‌ایم و به همین دلیل دستور داده می‌شود تا نیروی کمکی بیشتری به محلات انتخاباتی اعزام گردند.

وی بار دیگر به بی طرف بودن نیروهای پلیس در روند انتخابات تاکید کرد و گفت: «هر نوع شرکت و مداخله نیروهای پلیس در کمپاین های انتخاباتی و روند انتخابات برای ما غیر قابل قبول بوده و در صورت تخلف از این امر، فرد متخلف مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.»

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.