سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید از شش واحد دارویی و درمانی قاین

رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی از اجرای طرح نظارت بر مراکز دارو و درمان بخش خصوصی در شهرستان ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، صباغ زاده رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی  در بازدید از بازدید از شش واحد دارویی و درمانی قاین گفت: با توجه به فعالیت شش واحد دارویی، درمانی دراین شهرستان نظارت بر فعالیت مراکز فوق در چارچوب وظایف و تعهدات برابر پروانه دریافتی ضروری است.

او افزود: در بازرسی‌های فوق باید از شرایط بهداشتی و فیزیکی مکان، امکانات، تجهیزات، حضور کارشناس، پاسخ گویی به ارباب رجوعان و مستند سازی فعالیت‌های صورت گرفته و موجود بودن دارو‌های غیر مجاز و تاریخ گذشته بازدید و نظارت به صورت ماهیانه صورت گیرد.

صباغ زاده اضافه کرد: باتوجه به بازدید‌های انجام گرفته از. این واحد‌ها توسط اکیپ دامپزشکی، خوشبختانه مورد خاصی مشاهده نشده است.

 رئیس اداره تشخیص ودرمان استان  بیان کرد: با توجه به واگذاری اقدامات بهداشتی درمانی و دارویی به بخش‌های خصوصی دامپزشکی برابر اصل ۴۴ قانون اساسی، تمامی مراکز فوق، تحت نظارت و بازرسی کارشناسان شبکه می‌باشند.

محمودی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قاین نیز اظهار داشت: مراکز مایه کوبی علاوه بر واکسیناسیون دام‌ها با واکسن‌های بهادار در زمان‌هایی که اعتبار لازم برای اجرای طرح‌های ملی و استانی وجود دارد در قالب طرح‌های توسعه‌ای با شبکه همکاری می‌نمایند.

او اضافه کرد: ایمن سازی تمامی جمعیت دامی شهرستان با تلاش اکیپ‌های واکسیناسیون دولتی و خصوصی در حال انجام می‌باشد تا از احتمال بروز و شیوع بیماری‌های خطرناک دام و طیور و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام جلوگیری بعمل آید.

انتهای پیام / ط آ

اجرای طرح نظارت بر مراکز دارو و درمان بخش خصوصی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.