سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اوضاع قمر در عقرب پرسپولیس!

مشکلات مدیریتی در پرسپولیس همچنان روی اعصاب هواداران پیاده‌روی می‌کند و هواداران به هیچ‌عنوان دوست ندارند که ایرج عرب به کار خود به‌عنوان مدیرعامل ادامه بدهد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود گذشت چند هفته از رفتن برانکو و ورود کالدرون به این تیم، هنوز نتوانسته‌اند برای پرسپولیس یک مهاجم خوب خارجی جذب کنند و سرمربی آرژانتینی از مدت‌ها قبل از باشگاه خواسته بود این مشکل را حل کنند و اخیرا از طریق رسانه‌ها متوجه تمایل بسیار زیاد علی علیپور و علیرضا بیرانوند برای لژیونرشدن قرار گرفته است.

احمد نوراللهی هم گفته می‌شود پیشنهاد‌هایی دارد و در ازای افزایش مبلغ قرارداد حاضر به ادامه همکاری خواهد بود. مشکل عجیب قهرمان سه دور گذشته لیگ برتر در خط حمله چیزی نیست که هواداران به راحتی با آن کنار بیایند و از طرفی خیمه دلالان به روی باشگاه برای قرارداد با مهاجم خارجی هم مشکلاتی را در این زمینه به وجود آورده است.

در رسانه‌ها به صورت رسمی اعلام شده که بین مدیران باشگاه و کالدرون تعامل مناسبی وجود ندارد و این موضوع سرمربی پرسپولیس را ناراحت کرده است. خودش هم در آخرین مصاحبه‌اش این مشکل را تأیید کرد. حالا به این مشکلات داستان اردوی بسیار بد تیم در ترکیه که بدون بازی دوستانه مناسب بود را هم اضافه کنید.

حالا هم که تیم به تهران بازگشته، برنامه‌ریزی باشگاه و محسن خلیلی به‌عنوان مدیر تیم برای بازی دوستانه مناسب نبوده و اعضای کادر فنی و بازیکنان از شرایط راضی نیستند. درچنین شرایطی گفته می‌شود باشگاه در آستانه تغییرات مدیریتی قرار دارد و در رسانه‌ها اعلام شد که مدیرعامل استعفای شفاهی خود را به وزارت ورزش اعلام کرده است.

برانکو ایوانکوویچ هم برای دریافت مطالبات ٧٠٠‌هزار دلاری به فیفا شکایت کرده و دستیاران و ماریو بودیمیر هم همین کار را کرده‌اند. تسویه‌حساب کامل قرارداد سال گذشته بازیکنان انجام نشده و وضع پرداختی‌ها برای پیش‌فصل لیگ پیش‌رو هم صدای اعتراض بازیکنان را درآورده است. همه این مسائل تنها بخشی از مشکلاتی است که پرسپولیس با آن رودررو است. مسائلی که صدای اعتراض کالدرون را در آینده‌ای نزدیک بلند خواهد کرد.

منبع: شهروند

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.