سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برابری هزینه‌های تامین اجتماعی ایلام با بودجه عمرانی استان

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی ایلام گفت:هزینه‌های تامین اجتماعی ایلام با بودجه عمرانی استان برابر است.

قدرت فیض اللهی ، مدیر کل امور اقتصاد و دارایی ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;اظهار داشت:‌یکی از اولویت‌های راهبردی دستگاه‌ها و نماد اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید داخلی است.

قدرت فیض اللهی افزود: هدف از تشکیل چنین جلساتی ارائه نقطه نظرات و عدم تعبیر نادرست از خدمات رسانی دستگاه‌ها و رسیدن به یک وحدت رویه و حفظ حقوق دولت است.

فیض اللهی یادآور شد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود دستگاه‌ها از نظر مالی در مضیقه هستند و تقاضا داریم از منابع مالی برخی دستگاه‌ها برداشت نشود هرچند پرداخت بموقع مطالبات تامین اجتماعی بحق است.

مدیر کل تامین اجتماعی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور نیازمند همکاری ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی در راستای ماده ۳۸ قانون تامین اجتماعی مبنی بر پرداخت به موقع حق بیمه و مطالبات سازمان هستیم.

ملکشاهی با بیان اینکه از جمعیت ۵۸۰ هزار نفری استان ایلام ۳۰۸ هزار نفر تحت پوشش این سازمان قرار دارد، افزود: سال گذشته ۲ هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال بابت تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت به جامعه هدف تامین اجتماعی استان ایلام پرداخت شده است.

هدف از تشکیل این نشست تقویت روابط طرفین و ایجاد تعامل سازنده و همکاری برای رفع مشکلات بیمه‌ای و دستگاه ها، رعایت و اجرای ماده ۳۸ قانون تامین اجتماعی به منظور همکاری با پیمانکاران، پرداخت به موقع حق بیمه مقرر در قانون برای ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان و دقت در صدور پاسخ مربوط به استعلام قرارداد‌های پیمانکاران است.

 

انتهای پیام/ع

هزینه‌های تامین اجتماعی ایلام با بودجه عمرانی استان برابر است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.