سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وجود ۱۷ کانون فرهنگی هنری مساجد در شهرستان ماهشهر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: ۱۷ کانون فرهنگی هنری مساجد در ماهشهر وجود دارد که این کانون‌ها می‌توانند بازویی برای فعالیت‌های مختلف شورای فرهنگ عمومی در شهرستان باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان  گفت: ۱۷ کانون فرهنگی هنری مساجد در ماهشهر وجود دارد که این کانون‌ها می‌توانند بازویی برای فعالیت‌های مختلف شورای فرهنگ عمومی در شهرستان باشند.

او افزود: از موفقیت خانم عبادی هنرمند بندرماهشهر در برنامه عصر جدید که چشمه‌ای از توانمندی و استعداد که در شهرستان ماهشهر وجود دارد، تشکر و قدردانی می‌کنم.

جوروند بیان داشت: مجموعه فرهنگی هنری دکتر قیصری ماهشهر که با حمایت‌های فرماندار شهرستان در حال ساماندهی است و با حمایت‌های ایشان و اعتبار تزریق شده به پروژه انشاءالله به زودی و طی یک ماه آینده افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید و ما شاهد فعالیت‌های مختلف در حوزه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی، دینی و علی الخصوص قرآنی در ماهشهر باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: نگاه به شورای فرهنگ عمومی این است که اساس برنامه ریزی در حوزه‌های مختلف فرهنگی توسط شورای فرهنگ عمومی صورت بگیرد و مصوبات شورای فرهنگ عمومی در وهله اول لازم الاجراست و باید تمکین شود و با توجه به کمیسیون‌هایی که می‌تواند به عنوان زیر مجموعه شورا همانگونه که در استان با حضور اندیشمندان علمی و حوزوی تشکیل شده، در شهرستان‌ها تشکیل شود و فعالیت‌های فرهنگی با کار کارشناسی مصوب گردد و اگر این اتفاق صورت بگیرد در هیچ شهرستانی دچار چالش‌های فرهنگی و هنری نخواهیم شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان در پایان گفت: هم اکنون با برنامه ریزی‌های انجام گرفته شورای فرهنگ عمومی استان استان جزو شورا‌های نمونه کشور است.

انتهای پیام/م

فعالیت ۱۷ کانون فرهنگی هنری مساجد در ماهشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.