سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۱۵۰ مبلغ به روستا‌های محروم همدان

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان همدان گفت: ۱۵۰ روحانی و طلبه به روستا‌های محروم این استان اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام مهدی ارتقائی، معاون تبلیغ حوزه علمیه استان همدان افزود: ۱۵۰ نفر از روحانیان و طلاب حوزه علمیه این استان به همراه خانواده‌های خود به مناطق محروم روستایی به عنوان مبلغ اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه حوزه علمیه استان همدان برنامه‌هایی برای ارزیابی مبلغان روستا‌ها در نظر گرفته است، گفت: این مبلغان در آزمون‌هایی سنجیده می‌شوند، همچنین به صورت ماهانه بر چگونگی تبلیغ آنان نظارت می‌شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان همدان ، توانمندسازی و انجام فعالیت‌های فرهنگی برای  بهبود وضعیت خانواده‌ها در جامعه را مهم‌ترین هدف اعزام مبلغان به روستا‌ها عنوان کرد و گفت : برنامه‌هایی همچون برگزاری نماز‌های جماعت، کلاس‌های آموزشی، کارگاه‌های همسرداری، فرزند پروری و جلسات مشاوره برای اهالی روستا هم  در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام ارتقائی افزود : برای افزایش انگیزه مبلغان و تقویت روحیه خانواده‌های آن‌ها هرساله  اواخر مرداد اردو‌های خارج از استان در نظر گرفته می‌شود، و مبلغانی که فعالیت‌های گسترده تری انجام داده باشند برای تشویق و ایجاد انگیزه بیشتر با همکاری دفتر آستان قدس رضوی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ب

کارگاه های همسرداری  و فرزند پروری در روستاها برگزار می شود 

برچسب ها: حوزه علمیه ، مبلغین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.