سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ورزش وجوانان بوشهر:

با تمام توان در حال آماده‌سازی ورزشگاه‌های بوشهر و جم هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با تمام توان و امکانات در حال آماده سازی ورزشگاه‌های تختی جم و شهید مهدوی بوشهر برای لیگ برتر فوتبال هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد بهروزیان فرد درباره آخرین وضعیت ورزشگاه‌های استان بوشهر برای میزبانی در مسابقات لیگ برتر فوتبال افزود: امسال استان بوشهر دو نماینده در لیگ برتر دارد که دیدارهای شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه شهید مهدوی و بازی‌های پارس جنوبی جم در ورزشگاه تختی جم برگزار می‌شود و هیچ جای نگرانی در زمینه آمادگی این ورزشگاه‌ها وجود ندارد.

وی تاکید کرد: در بوشهر اقدامات خیلی خوبی برای تجهیز ورزشگاه شهید مهدوی صورت گرفته و در شهرستان جم نیز چمن ورزشگاه تختی به طور کامل ترمیم شده، دوربین‌های مداربسته هم در حال نصب است و صندلی گذاری ورزشگاه نیز تا پیش از شروع بازی‌ها انجام می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان کرد: به طور قطع، ورزشگاه‌های بوشهر و جم جزء آن  ۶ ورزشگاه آماده برای شروع لیگ برتر خواهند بود و دغدغه‌ای از این بابت نداریم.

بهروزیان فرد درباره شایعه نامه نگاری برای هبه شدن امتیاز پارس جنوبی جم به جای نفت تهران هم، گفت: تا کنون هیچ صحبتی در خصوص انتقال یا واگذاری امتیاز پارس جنوبی از استان به جای دیگر مطرح نیست و خیال مردم از حضور فعال پارس جنوبی جم در لیگ برتر راحت باشد.

وی یادآور شد: باشگاه پارس جنوبی راهکار‌هایی برای حل مشکلات مالی خود پیدا کرده است.

انتهای پیام/ک

حرفی از واگذاری امتیاز پارس جنوبی جم نیست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.