سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوربین: جانسون طرح و برنامه‎ای برای انگلیس ندارد

رهبر حزب کارگر انگلیس در پیامی ویدئویی تاکید کرد نخست‌وزیر جدید این کشور برنامه‌ای برای انگلیس ندارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر- که حزب مخالف دولت در پارلمان انگلیس است- روز دوشنبه در پیامی ویدئویی گفت: بوریس جانسون امروز به ما نشان داد که هیچ برنامه‌ای ندارد. صرف نظر از لفاظی‌ها و زبان بدن جانسون او هیچ برنامه‌ای برای این کشور ندارد. هیچ برنامه‌ای برای برکسیت ندارد، هیچ برنامه‌ای برای بازسازی و نوسازی خدمات عمومی ما ندارد و هیچ برنامه‌ای برای مقابله با وضعیت اضطراری محیط زیست ندارد.

کوربین افزود: او در تبلیغات انتخاباتی اش برای کسب رهبری حزب محافظه کار، فقط وعده‌های انتخاباتی داد و قول داد به ثروتمندان و شرکت‌های بزرگ معافیت‌های مالیاتی خواهد داد. او همچنین تهدید کرده است که بدون هیچ توافقی با اتحادیه اروپا از این اتحادیه خارج می‌شود. به این ترتیب، آینده همه ما را بر اساس یک توافقنامه تجاری دلبرانه با دونالد ترامپ در معرض خطر قرار داده است. آینده‌ای که ممکن است با واگذاری بخش خدمات بهداشت ملی ما به شرکت‌های آمریکایی به مخاطره بیفتد.

کوربین گفت: رئیس‌جمهور آمریکا، خودش گفته است که بوریس جانسون، "ترامپ انگلیس" است. بله، زیرا او فردی تفرقه افکن، غیرقابل اعتماد و استاد وعده‌های توخالی است و هیچ طرح و برنامه‌ای برای کشور ندارد. این نخست‌وزیر به دست شما مردم انتخاب نشده است. او توسط کمتر از ۱۰۰ هزار نفر از اعضای غیرمنتخب حزب محافظه کار انتخاب شده است. شما شایستگی این را دارید که نظر خودتان را اعلام کنید. خواه در قالب رای عمومی به برکسیت یا انتخابات عمومی که همه در آن فرصت داشته باشند درباره آینده کشورمان تصمیم گیری کنند.

او در ادامه افزود: حزب کارگر طرح و برنامه دارد. ما به بخش خدمات بهداشت ملی بودجه لازم را اختصاص خواهیم داد و برای هر ساعت کار, ۱۰ پوند حقوق در نظر خواهیم گرفت و یک انقلاب صنعتی سبز (حامی محیط زیست) ارائه خواهیم کرد. ما کلاس‌های درس را خلوت‌تر خواهیم کرد و برای فصل زمستان سهمیه سوخت در نظر خواهیم گرفت. ما مجوز تلویزیون را رایگان خواهیم کرد و برای مستمری بگیران، استفاده از اتوبوس‌های شهری را نیز مجانی خواهیم کرد. ما یک طرح و برنامه داریم، ولی این برنامه برای اکثریت جامعه است؛ نه اقلیت آن.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.