سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح نماز کلید بهشت عملیاتی می‌شود

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: طرح آموزش عملی نماز برای بیش از پنج هزار و ۴۶۰ نفر از سوادآموزان استان عملیاتی می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا دانش فر  با اشاره به اجرای دو مرحله آزمایشی طرح نماز کلید بهشت در استان، افزود: طرح آموزش عملی نماز برای بیش از ۵هزار و ۴۶۰ نفر از سوادآموزان استان عملیاتی می‌شود.

وی یادآورشد: سال اول اجرای آزمایشی این طرح، تنها در منطقه کاکی بود که با شرکت ۳۴۷ نفر سواد آموز برگزار شد.

معاون سوادآموزی استان بوشهر عنوان کرد: پارسال نیز مرحله دوم طرح آزمایشی آموزش عملی نماز «کلید بهشت» برای بیش از ۱۵۰۰ نفر از سواد آموزان دوره‌های مختلف سوادآموزی در ۵ منطقه و شهرستان استان اجرا شد.

دانش فر همچنین ادامه داد: در سال دوم اجرای آموزشی اجرای این طرح ۱۵۰ نفر آموزش دهنده در کلاس‌های توجیهی شرکت داشتند.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری کلاس‌های آموزش توجیهی ویژه آموزش دهندگان برای اجرای طرح عملی نماز در استان بوشهر، گفت:پیش بینی می‌شودعلاوه بر آن ۱۵۰ نفر آموزش دهنده سال قبل، بیش از ۲۵۰ نفر آموزش دهنده دیگر در کلاس‌های توجیهی مشارکت نمایند.

معاون سوادآموزی استان بوشهر مشارکت فعال سوادآموزان در اجرای طرح عملی نماز «کلید بهشت» را با اهمیت دانست و تصریح کرد:نقش سوادآموزان در اجرای این طرح بسیار کلیدی است و اتتظار می‌رود که همانند دو سال قبل استقبال خوبی از برگزاری این کلاس‌ها صورت گیرد.

دانش فر در خاتمه با قدردانی از ستاد اقامه نماز استان بوشهر، گفت: برای اجرای هرچه موفق‌تر اجرای این طرح بهره گیری از ظرفیت همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها الزامی می‌باشد.

انتهای پیام/م

اجرای طرح نماز برای بیش از ۵ هزار سواد آموز استان بوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.