سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۱۸ درصدی حضور گردشگران خارجی به همدان

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان همدان گفت: حضور گردشگران خارجی نسبت به مشابه ۴ ماهه پارسال ۱۸ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، فهیمه سادات سیدی دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان همدان، با بیان اینکه آمار گردشگران خارجی استان در چهار ماه سال گذشته ۵ هزار و ۱۶۴ نفر و در مدت مشابه امسال ۶ هزار و ۱۳۷ نفر بوده است گفت: حضور گردشگران خارجی در استان ۱۸ درصد رشد داشته است.

او با اشاره به اینکه در حوزه توسعه و ارتقای جایگاه گردشگری و صنایع دستی و توسعه تاسیسات گردشگری ۱۲ مجتمع با یک‌هزار و ۳۲۲ اتاق اضافه شده است ادامه داد: در حوزه گردشگری روستایی محور‌های سد اکباتان، امامزاده محسن (ع)، چشین و ابرو مد نظر قرار دارد.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان همدان در حوزه توریسم‌درمانی کلینیک امید و مرکز جامع ناباروری و ساخت چند بیمارستان در دستور کار قرار دارد ادامه داد: چند جشنواره و رویداد مهم گردشگری از جمله رویداد گردشگری ۲۰۱۸ و رویداد UNWTO برگزار شده است.

او در رابطه با آمار گردشگران خارجی و داخلی استان با بیان اینکه به صورت رسمی در چهار ماهه پارسال  ۵۰ هزار و ۴۶۷ نفر و در ۴ ماهه سال‌جاری ۵۵ هزار و ۷۰۶ گردشگر داخلی وارد استان همدان شده است بیان کرد: حضور گردشگران داخلی به استان ۹.۹۹ درصد رشد داشته است.

سیدی با بیان اینکه آمار گردشگران خارجی استان در چهار ماه پارسال  ۵ هزار و ۱۶۴ نفر و در مدت مشابه امسال ۶ هزار و ۱۳۷ نفر بوده است افزود: حضور گردشگران خارجی در استان ۱۸ درصد رشد داشته است.
انتهای پیام/ج

امسال ۶ هزار و ۱۳۷ نفرگردشگر در همدان حضور یافتند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.