سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان قم عنوان کرد؛

سارقان سیم و کابل‌های برق در قم به دام افتادند/ سارق کیف بازکن حرفه‌ای در حرم مطهر حضرت معصومه (س)دستگیر شد

جعفریان گفت: مأموران کلانتری ۱۷ شهید بهشتی قم حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، ۲ سارق سیم و کابل برق را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ مراد حسین جعفریان فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در قم، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی استان قرار گرفت.

وی عنوان کرد: مأموران کلانتری ۱۷ شهید بهشتی قم حین گشت زنی، فردی سابقه دار را حین سرقت دستگیر و طی هماهنگی با مقام قضائی استان در بازرسی از منزل وی، ۳۰ متر کابل مسی شهری و ۳۰ متر کابل کنتور کشف و سرانجام متهم با توجه به شواهد موجود به بزه انتسابی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم با بیان این که یکی از متهمان اعتیاد شدید به مواد مخدر هروئین و دیگری نیز به مواد افیونی شیشه دارد، افزود: در نهایت متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

جعفریان تصریح کرد: فردی دیگر نیز حین سرقت سیم و کابل برق توسط مأموران کلانتری ۱۷ دستگیر و از ابزاری که با آن‌ها سرقت انجام می‌داد از وی کشف که در ادامه طی هماهنگی با مقام قضائی استان در بازرسی از منزل نامبرده یک دستگاه تنه موتورسیکلت به همراه پوسته انجین اوراق شده کشف شد.

سرهنگ مراد حسین جعفریان عنوان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کیف بازکنی در اطراف ضریح حرم مطهر حضرت معصومه (س)، موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی معصومیه قم قرار گرفت و با انجام اقدام‌های پلیسی، متهم توسط همکاران زن این فرماندهی شناسایی و دستگیر شد.

جعفریان افزود: سپس با استعلام از سامانه پلیس مشخص شد متهم دارای یک فقره کیف بازکنی در حرم مطهر و چندین فقره سرقت در حوزه استان البرز است که درنهایت به همراه پرونده تشکیل‌شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم بابیان این‌که متهم ۵۰ ساله اهل استان هم‌جوار قم است، تصریح کرد: در ادامه با انتقال نامبرده به فرماندهی انتظامی معصومیه طی بازرسی از وی، یک‌میلیون و ۲۱۵ هزار تومان وجه نقد، یک جفت گوشواره طلا، ۲ حلقه انگشتر طلا و یک گردنبند طلا مسروقه کشف شد.

انتهای پیام/ح

دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در قم

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.