سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدولی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

حباب سکه به ۳۰ هزار تومان رسید

یک مقام مسئول از کاهش ۱۰ تا ۷۰ هزار تومانی قیمت سکه امامی نسبت به روز گذشته خبر داد و گفت: امیدواریم که روند کاهشی در بازار ادامه داشته باشد.

عباداله محمدولی رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  از کاهش ۱۲ هزار تومانی قیمت سکه امامی نسبت به روز گذشته خبر داد و گفت: امیدواریم که روند کاهش قیمت در بازار ادامه داشته باشد.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر با بیان اینکه نسبت به روز گذشته، هرمثقال طلا ۱۶ هزار تومان افزایش قیمت داشته است، اظهار کرد: نسبت به روز گذشته، اونس جهانی طلا هیچ تغییری در بازار نداشته است.

وی گفت: حباب سکه امروز به ۳۰ هزار تومان رسیده است.


بیشتر بخوانید: افزایش ۳ هزار تومانی سکه امامی/ حباب سکه به ۶۰ هزار تومان رسیده است


رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر از مردم درخواست که زمانی به خرید طلا و سکه اقدام کنند که بازار روند متعادلی داشته باشد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۴ میلیون و ۱۸۵ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۴۳۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۵۰ هزار تومان داد و ستد شد.

روز گذشته سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با نرخ ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بفروش رسید که امروز با ریزش قیمت دلار، سکه هم با کاهش قیمت مواجه شده و به با کاهش ۷۰ هزار تومانی به ۴ میلیون و ۱۸۵ هزار تومان رسید.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۱.۴۱۹ دلار و ۳۴ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۰۹ هزار و ۲۹۷ تومان است.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.