سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل خبر داد:

راه اندازی چهارمین کارخانه نوآوری استانی در اردبیل/ایجاد اشتغال برای ۲ هزار نفر

استاندار اردبیل از راه اندازی چهارمین کارخانه نوآوری استانی در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل گفت: تفاهم نامه چهار جانبه ایجاد و راه اندازی چهارمین کارخانه نوآوری مابین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، استانداری اردبیل، پارک علم و فناوری اردبیل و سرمایه گذار بخش خصوصی از شرکت چرم مغان در دفتر معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری امضا شد.

وی بیان کرد: این کارخانه نوآوری با هدف توسعه فناوری و اقتصاد دانش بنیان در استان اردبیل تاسیس و از طریق ایجاد زنجیره کامل اکوسیستم فناوری مشتمل بر شتاب دهنده ها، استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان فعال، در حوزه‌های مختلف گردشگری، کشاورزی، تولید بذر، فناوری ساختمان و گیاهان دارویی و دارو‌های گیاهی و فرآوری چرم در محل کارخانه چرم مغان به فعالیت می‌پردازد.

استاندار اردبیل ادامه داد: راه اندازی کارخانه نوآوری در استان اردبیل به عنوان یک کار خلاقانه و زبرساختی زمینه فعالیت نخبگان، محققان، اساتید و تحصیل کردگان را فراهم کرده و از توانمندی آن‌ها در رونق کسب و کار‌های نوآورانه استفاده می‌شود.

بهنام جو افزود: این کارخانه در راستای تحقق شعار سال یعنی رونق تولید و نیز اشتغال جوانان و بهره گیری از سرمایه‌های فیزیکی بلااستفاده دوباره احیا شده و با رویکردی جدید و خلاقانه به چرخه تولید و اشتغال بر می‌گردد.

وی ظرفیت اشتغال زایی این کارخانه را ۲۰۰۰ نفر عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

تاسیس کارخانه نوآوری با هدف توسعه فناوری و اقتصاد دانش بنیان در اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.