سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری:

بازگشت نخبگان برتر به استان از کشف معدن خوشحال کننده‌تر است

ستاری گفت: اکنون زمان طلایی برای ایجاد اشتغال مناسب نخبگان و مستعدان برتر بوجود آمده و بازگشت نخبگان مهمتر از کشف معدن است.

به گزارش  حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و اکبر بهنام‌جو استاندار اردبیل  تفاهم نامه احداث کارخانه نوآوری در اردبیل را به امضا رساندند.

ستاری در این مراسم از تعامل سازنده با نتیجه برد-برد سخن گفت و با اشاره به زیست بوم کارآفرینی و نوآوری اظهار کرد: خوشبختانه اهمیت و جایگاه اقتصاد دانش‌بنیان به دغدغه‌ای مهم  تبدیل شده است.

وی با اشاره به حمایت بخش خصوصی، از توسعه زیست بوم کارآفرینی و نوآوری، بیان کرد: سرمایه بخش خصوصی  برای توسعه کسب و کار‌های دانش بنیان و استارتاپی مهم و  ارزشمند است و به دلیل همین اهمیت مسئولیت ما  برای حمایت زیرساختی سنگین‌تر است.


بیشتر بخوانید: خام فروش، وابستگی را به اقتصاد تزریق می‌کند


معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد:  ایجاد کارخانه‌های نوآوری، شتابدهنده‌ها و مراکز نوآوری با همراهی بخش خصوصی محقق می‌شود و  این که سرمایه گذار و کارخانه‌دار بخش خصوصی، از ملک و سرمایه خود برای به راه انداختن کسب و کار‌های دانش بنیان و استارتاپی هزینه می‌کند،نشان دهنده تغیر تفکر و فرهنگ عموم جامعه است اکنون جامعه متوجه شده است که  سرمایه گذاری روی ایده‌های خلاقانه و بلندپروازانه جوانان منجر به ایجاد ارزش افزوده مناسب خواهد شد.

ستاری تصریح کرد:  پیشگام شدن استان‌های مختلف  در  ترویج فرهنگ اقتصاد دانش بنیان گامی ارزشمند است؛  بازگشت و ماندگار شدن استعداد برتر و نخبه به استان، بیش از کشف یک معدن خوشحال کننده است ، زیرا ارزش افزوده‌ای که سرمایه انسانی به همراه می‌آورد ماندگار خواهد بود.

ستاری درباره  اولویت معاونت علمی و فناوری است، گفت: اکنون فرصتی طلایی برای اشتغال فارغ التحصیلان ایجاد شده و  تأکید معاونت علمی حمایت زیرساختی از رونق این زیست بوم در کشور است.

انتهای پیام/

فرصتی طلایی برای اشتغال فارغ التحصیلان بوجود آمده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.