سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جیم دی: تیم ملی فوتبال ایران در آسیا بهترین است

سرمربی تیم ملی فوتبال بنگلادش از لغو دیدار دوستانه تیمش با ایران ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا درحالی از شهریور ماه ۱۳۹۸ برگزار می‌شود که تیم ملی فوتبال ایران با هدایت مارک ویلموتس بلژیکی در گروه سوم این رقابت‌ها با تیم‌های عراق، ویتنام، هنگ کنگ و کامبوج، همگروه است و نخستین بازی خود در این رقابت‌ها را ۱۹ شهریور در خانه شاگردان میکسو پاتلاینن در هنگ کنگ برگزار می‌کند.

قرار بود تیم ملی ایران پیش از برگزاری این مسابقه به دوحه قطر برود و بازی دوستانه‌ای را با بنگلادش برگزار کند که دبیرکل فدراسیو فوتبال بنگلادش بیان کرد، با فدراسیون فوتبال ایران در تاریخ مقرر به جمع بندی و توافق نرسید و به همین دلیل این مسابقه لغو شد. همچنین گفته می‌شد تیم ملی در تفلیس هم با گرجستان بازی دوستانه خواهد شد که این دیدار هم بنا به دلایلی لغو شد و اکنون جیم دی، سرمربی تیم ملی بنگلادش در گفتگویی بیان کرد: خوشحال هستم که درحال حاضر با ایران بازی نمی‌کنیم، زیرا آن‌ها بهترین تیم آسیا هستند و جزء ۲۰ تیم برتر رنکینگ فیفا محسوب می‌شوند و روبرو شدن با چنین تیم قدرتمندی آن هم برای بنگلادش که در رده ۱۸۳ جهان قرار دارد، تدارک مناسبی نبود و خوشحالم که با چنین چالشی روبرو نشدیم.

او افزود: می‌خواهیم در رده‌بندی فیفا صعود کنیم و بازی مقابل ایران در این موضوع ارزشی ندارد، چون آن‌ها خیلی خوب خواهند بود. همچنین ما نمی‌توانیم ایران را شکست دهیم و پس از آن هم امتیازکسب نمی‌کنیم و اگر هم شکست سنگینی متحمل شویم، پیش از دیدار برابر افغانستان در اعتماد به نفس اعضای تیم، تأثیر منفی خواهد داشت.


بیشتر بخوانید:

نقل و انتقالات پرسپولیس/ ۷ ورودی و ۷ خروجی

شماره پیراهن بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس

مهاجم خارجی پرسپولیس تا ۴۸ آینده در تهران


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.