سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد هزار نیروگاه خورشیدی ۵ مگاواتی در استان کرمان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: ۷۲۰ نیروگاه خورشیدی ۵ مگاوات در استان کرمان توسط کمیته امداد نصب شده که هم اکنون در حال فروش برق تولیدی از این نیروگاه‌ها به دولت هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در جلسه کارگروه اشتغال استان کرمان گفت: تعهد اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در سال‌جاری ۴ هزار نفر است.

وی با اشاره به افزایش ۱۱۷ درصدی تسهیلات اشتغال کمیته امداد در سال گذشته، اظهار کرد: در مجموع طی سال گذشته ۱۱۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال جذب شده که بر این برای اساس ۶ هزار و ۲۶۸ شغل ایجادشده است.

صادقی ضمن تقدیر از همراهی بانک‌های استان با کمیته امداد امام خمینی (ه)، عنوان کرد: سقف تسهیلات اشتغال در کمیته امداد به ۵۰ میلیون تومان رسیده است و طی سال گذشته سه میلیارد تومان از سوی این نهاد برای آموزش کارآفرینی و اشتغال هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان به دیگر اقدامات کمیته امداد اشاره و تصریح کرد: ۷۲۰ نیروگاه خورشیدی ۵ مگاوات در استان کرمان توسط کمیته امداد نصب شده که هم اکنون در حال فروش برق تولیدی از این نیروگاه‌ها به دولت هستیم و در سال جاری نیز مقرر شده که یک هزار نیروگاه جدید دیگر در استان کرمان توسط این نهاد ایجاد شود.

وی توجه به صنایع دستی استان را از اولویت‌های دیگر کمیته امداد استان کرمان برشمرد و گفت: در راستای طرح بافت فرش دستباف کرمانی توسط مددجویان کمیته امداد استان کرمان، امسال هزار بافنده فرش جدید به بافندگان موجود اضافه خواهد شد.

صادقی با بیان اینکه زنجیره از تولید تا بازار فروش در استان کرمان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) تشکیل شده است، بیان داشت: تعامل با شرکت‌های دانش بنیان به منظور بهبود کیفیت کالا‌های تولیدی و به کارگیری فرزندان تحصیل کرده مددجو نیز مورد توجه این کمیته قرار گرفته است.
انتهای پیام/ی

امسال هزار بافنده فرش جدید به بافندگان کرمان اضافه می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.