سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام شبکه ترویج سبک زندگی غربی در دورهمی بانوان همدانی

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین (ع) همدان از انهدام شبکه سبک زندگی غربی در دورهمی بانوان همدانی خبر داد.

علی اکبر کریم پور، مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین (ع) همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: گروه‌هایی در فضای مجازی و حقیقی به طور شبکه‌ای در استان همدان اقدام به دعوت دختران و بانوان همدانی برای حضور در میهمانی‌هایی با اهداف ضد فرهنگی و اسلامی می‌کردند.

وی با اشاره به سرمایه گذاری دشمنان در فضای مجازی برای تغییر سبک زندگی اسلامی در کشورمان اظهار داشت: این گروه‌ها با شرایط همراه نداشتن دستگاه‌های صوتی و تصویری و نیاوردن فرزندان پسربه میهمانی‌ها ابتدا اعتماد سازی می‌کردند و در میهمانی‌های بعدی با آوردن خواننده و رقاص از تهران و در اختیار گذاشتن مشروبات الکلی افراد را منحرف می‌کردند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین (ع) همدان با بیان اینکه هدف اصلی این گروه فروپاشی بنیان خانواده بود افزود: این افراد با جدا کردن بانوان از بنیان خانواده و برگزاری میهمانی‌های اشرافی به سبک غربی برای تغییر سبک زندگی ایرانی و اسلامی تلاش می کردند و بیشتر مخاطبان آن‌ها بانوان فرهنگی، آرایشگران و خانم‌های خانه دار بودند.

کریم پور اظهار داشت: این افراد مخاطبان خود را با کلمات فریب دهنده گول می‌زدند و می‌خواستند ساعتی از شوهر و فرزندان خود دور باشند و فقط به خودشان فکر کنند و شاد باشند.

وی گفت: این شبکه سازماندهی شده و بهره مند از حمایت‌های مالی دشمنان داخلی و خارجی ، با پیگیری اطلاعاتی نیرو‌های سپاه استان همدان شناسایی شد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین (ع) همدان اظهار داشت: با پیگیری مراجع قضایی این شبکه ترویج سبک زندگی غربی بانوان در استان همدان منهدم و افراد مورد حمایت دشمنان در شکل گیری و اجرای این شبکه دستگیر شدند.

انتهای پیام/ن

انهدام شبکه ترویج سبک زندگی غربی در دورهمی بانوان همدانی

برچسب ها: سپاه ، فضای مجازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.