سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار با تیم ملی فوتبال قطر آخرین راهکار فدراسیون برای آماده سازی ملی پوشان

مسئولان فدراسیون فوتبال ایران درصدد پیدا کردن حریف تدارکاتی برای تیم ملی بزرگسالان در اردوی شهریور هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا از شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود و تیم ملی فوتبال ایران که در گروه سوم این رقابت‌ها با تیم‌های عراق، ویتنام، هنگ کنگ و کامبوج، همگروه است نخستین بازی خود در این رقابت‌ها را ۱۹ شهریور در خانه شاگردان میکسو پاتلاینن در هنگ کنگ برگزار می‌کند.

مسئولان فدراسیون فوتبال ایران درصدد بودند برای آماده سازی شاگردان مارک ویلموتس و تقابل با هنگ کنگ، شرایط برگزاری یک بازی دوستانه را پیش از این دیدار فراهم کنند.

فدراسیون فوتبال ایران، کمپ اسپایر قطر را برای برگزاری اردوی آماده سازی رایگان تیم ملی پیش از این بازی در نظر گرفته بودند و در ابتدا مهدی تاج، اعلام کرد احتمال دارد تیم ملی در این اردو بازی دوستانه‌ای را هم مقابل قطر، میزبان دوره آتی جام جهانی و قهرمان جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا پشت در‌های بسته برگزار کند. در ادامه هم بحث بازی دوستانه تیم ملی با بنگلادش مطرح شد که طبق اعلام مسئولان فدراسیون این کشور از منتفی شدن این موضوع به دلیل به تفاهم نرسیدن با ایرانی‌ها روی زمان انجام شدن این بازی خبر داده و حتی جیمی دی، سرمربی بنگلادش از اینکه بازی تدارکاتی شاگردانش با تیم قدرتمند ایران برگزار نمی‌شود ابراز خوشحالی کرد.

مسئولان فدراسیون فوتبال ایران مذاکراتی را هم با فدراسیون گرجستان انجام داده بودند، اما با توجه به اینکه شاگردان ولادیمیر وایس (سرمربی تیم ملی گرجستان) باید سه روز پس از تاریخ مدنظر مدیران فوتبال ایران (۱۴ شهریور) در چارچوب رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰ در تفلیس به مصاف دانمارک بروند، مسئولان فدراسیون ایران و گرجستان برای برگزاری بازی در آن تاریخ به توافق نرسیدند.

مدیران فدراسیون فوتبال همچنان برای پیدا کردن حریف تدارکاتی برای تیم ملی در شهریور ماه تلاش می‌کنند و احتمال دارد شرایطی فراهم بشود تا در صورت موافقت قطری‌ها با برگزاری بازی دوستانه پیش از تاریخ ۱۴ شهریور، شاگردان مارک ویلموتس در این بازی به میدان بروند، اما اگر عنابی‌ها با این موضوع موافقت نکنند به احتمال فراوان اردوی تیم ملی در کمپ اسپایر هم لغو خواهد شد تا تیم ملی در تاریخ دیگری این اردو را برگزار کند.


بیشتر بخوانید:

لژیونر‌های فوتبال ایران زیر ذره‌بین مارک ویلموتس

ویلموتس، تماشاگر ویژه بازی‌های تیم ملی امید در مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو/ مرد بلژیکی به تایلند می‌رود

شاگردان ویلموتس به مصاف میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ می‌روند

دستیار ویلموتس، تماشاگر ویژه لژیونرهای فوتبال ایران در اروپا


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.