سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار چرداول خبر داد;

رشد ۱۷ درصدی اعتبارات تملک دارایی شهرستان چرداول

فرماندار چرداول گفت:اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان چرداول ۱۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;مراد یگانه فرماندار چرداول گفت: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای این شهرستان امسال ۴۰۰ میلیارد ریال است که ۱۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی افزود: اولویت توزیع اعتبارات با طرح‌های نیمه تمام و زا در شهرستان است و تلاش می‌کنیم با نظارت و تدابیر عملی و تزریق این اعتبارات پروژه‌های نیمه تمام و در دست ساخت را در تمام حوزه‌ها در مناطق شهری و روستایی به سرانجام برسانیم.

یگانه عنوان کرد: این اعتبارات در فصل‌های کشاورزی، منابع طبیعی، منابع آب، ورزش، راه و شهرسازی، راهداری، آموزشی و فرهنگی جذب خواهد شد.

فرماندار چرداول یادآور شد: این میزان اعتبارات برای ۸۳ طرح و پروژه نیمه تمام شهرستان چرداول تخصیص و در آینده توزیع خواهد شد و تخصیص این مقدار اعتبار بیانگر توجه دولت تدبیر و امید به مناطق کمتر برخوردار است که روند رشد و توسعه شهرستان را سرعت خواهد بخشید.

یگانه مهمترین طرح‌های شهرستان چرداول را هشت طرح راه و شهرسازی، هشت طرح راهداری، چهار طرح برق رسانی، پنج طرح منابع طبیعی، سه طرح آبفا شهری، سه طرح آبفا روستایی، پنج طرح جهاد کشاورزی، سه طرح ورزشی و هشت طرح حوزه شهرداری‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام/با

رشد اعتبارات تملک دارایی شهرستان چرداول

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.