سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان خبرداد؛

ثبت ۱۰ میلیون تردد وسیله نقلیه سنگین در محور‌های مواصلاتی استان

احسان منصور کیایی گفت : ۱۰ میلیون تردد وسیله نقلیه سنگین در محور‌های مواصلاتی استان طی چهار ماهه نخست سال جاری توسط سیستم‌های تردد ثبت شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  احسان منصور کیایی  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان در نشستی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران در حمل و نقل و راهداری سمنان با بیان اینکه ۱۰ میلیون تردد ماشین‌های سنگین در سطح جاده‌های استان طی چهار ماهه نخست سال جاری ثبت شده است، گفت : این آمار توسط ۵۶ دستگاه تردد شمار گردآوری شده است.

وی با بیان اینکه متوسط تردد خودرو‌های سنگین طی چهار ماهه نخست سال جاری و بر طبق تردد بر هر ساعت ۶۳ دستگاه بوده است، افزود: این آمار از تمام محور‌های مواصلاتی استان گردآوری شده است.

منصور کیایی با اشاره به قرابت این استان با مشهد و تهران به مثابه دو کانون حمل بار در کشور و همچنین قرارگیری در کریدور ترانزیتی شرق به غرب و شمال به جنوب، تاکید کرد: سمنان دارای موقعیتی استراتژیک در حوزه تردد وسایل نقلیه سنگین است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه ۲۱ درصد تمام تردد‌ها در راه‌های استان سمنان مختص خودرو‌های سنگین است، تاکید کرد: از این حیث سمنان، رتبه هفتم کشور را دارا است.

وی افزود: برای کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه سنگین نصب و راه اندازی سامانه‌های توزین در حال حرکت موسوم به دبلیو آی ام، در سال جاری در دستور کار حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان قرار دارد.

انتهای پیام/ح

نصب سامانه دبلیو آی ام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.