سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۸۵۵ طرح اشتغال‌زایی مددجویی با پرداخت تسهیلات

از ابتدای سال تاکنون ۸۵۵ طرح اشتغالزایی مددجویی در هرمزگان اجرا شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،  گفت: از ابتدای سال تاکنون ۸۵۵ طرح اشتغالزایی مددجویی در هرمزگان اجرا شده است.

عبدالرضا خسروانی افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۲۱ میلیارد و ۱۵۱ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی گفت: برای اجرای ۷۵۴ مورد از طرح‌ها تسهیلات از طریق منابع بانکی به ارزش ۲۰ میلیارد ۷۶ میلیون تومان و ۱۰۱ مورد از طریق منابع امدادی به ارزش یک میلیارد و ۷۵ میلیون تومان به مددجویان پرداخت‌شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان افزود: امسال سهمیه اشتغال‌زایی برای نیازمندان هرمزگانی، هفت هزار و ۲۲۰ طرح با بیش از ۲۰۴ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی‌شده است که به‌صورت طرح‌های اشتغال‌زایی در بخش‌های خودکفایی، توان‌افزایی و کار انگیزی اجرا می‌شود.

خسروانی گفت: وام‌های اشتغال این نهاد به‌صورت تخصصی همراه با کارشناسی و نظارت دقیق به مددجویان پرداخت می‌شود که این اقدام باعث پیشگیری از هدر رفت منابع و کمک به ایجاد شغل پایدار برای خانوار‌های تحت حمایت‌شده است.

وی از صاحبان صنایع، مشاغل و اصناف برای کمک به اشتغال مددجویان دعوت به همکاری کرد و گفت: کمیته امداد باهدف ایجاد انگیزه برای کارفرمایان و دفاتر کاریابی و فراهم کردن شغل برای خانوار‌های تحت حمایت، بسته‌های تشویقی نیز در نظر گرفته که مطابق آن برای مدت معین حق بیمه سهم کارفرما، توسط این نهاد، پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/ز


پرداخت ۲۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان هرمزگانی

برچسب ها: اشتغال ، کمیته امداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.