سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان مسابقات شطرنج بزرگسالان مازندران با قهرمانی پورموسوی

سیدکیان پورموسوی قهرمانی مسابقات شطرنج ریتد قهرمانی بزرگسالان مازندران شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مسابقات شطرنج بزرگسالان مازندران تحت عنوان بزرگداشت نابغه‌ی شطرنج ایران و جهان، استاد بزرگ علیرضا فیروزجا مدت ۶ روز در بابلسر برگزار شد که سید کیان پور موسوی با کسب ٩ امتیاز از ٩ بازی با قدرت قهرمان شد.

پور موسوی با این عنوان، ضمن رفتن به مسابقات نیمه نهایی کشور، ۶۷ واحد ریتینگ به اندوخته خود افزود.

در این دوره از مسابقات، ۵۸ شطرنج باز مرد و زن در ۹ دور به روش سوییسی و به میزبانی هیات شطرنج بابلسر در مجتمع رویال مال برای شناخت نفرات باهم رقابت کردند که فرزین رضایی با جمع آوری ۷/۵ امتیاز نایب قهرمان شد.

پویان دوستکام شطرنجباز منظم و خوش اخلاق تهرانی با کسب ۷ امتیاز عنوان سوم مسابقات شطرنج قهرمانی بزرگسالان استان را کسب کرد.

مسعود طالبی از تهران با ۶ امتیاز مقام چهارم، محمد متین شمس نوجوان باهوش و با آتیه مازنی با ۴۸/۵ امتیاز، مقام پنجم و ستاره سبط رسول که به تازگی در جایگاه سوم جوانان کشور ایستاد دراین مسابقات به مقام ششم دست یافت.

گفتنی است پانته آ رحیمی با ۵ امتیاز نفر اول بانوان شد و در قسمت پیشکسوتان اخوان راد با کسب ۵/۵ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد.

عنوان قهرمانی رده سنی زیر ۱۲ سال هم به امیرعلی حسین زاده شرکت کننده بابلسری با ۵ امتیاز اختصاص یافت و در رده سنی زیر ۱۰ سال آراد قربانی برای کسب عنوان اول ۶ امتیاز را از آن خود کرد و در بخش زیر ۸ سال نیز نرگس مدالو، بیشترین امتیاز را گرفت.
انتهای پیام/س
 

پایان مسابقات شطرنج بزرگسالان مازندران در بابلسر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.