سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه ظرفیت مدیریت مشارکتی جنگل و مرتع در حوزه کارون

توسعه ظرفیت مدیریت مشارکتی جنگل و مرتع در حوزه کارون از اهداف پروژه جایکا است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نشست هماهنگی و ادامه همکاری پروژه جایکا در راستای همکاری‌های متقابل سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با آژانس همکاری‌های بین المللی ژاپن (جایکا)، با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری، مشاور ارشد پروژه و کارشناسان ایرانی و ژاپنی در شهرکرد برگزار شد.

فرزاد رضازاده کارشناس همتای دائمی پروژه مدیریت مشارکتی جایکا در چهارمحال و بختیاری گفت: این نشست با هدف توسعه ظرفیت مدیریت مشارکتی جنگل و مرتع در حوزه کارون برگزار گردید.

او افزود: در این نشست ضمن تأکید بر انجام پروژه در قالب مشارکت با جوامع محلی و همچنین استفاده از ظرفیت‌های متقابل در راستای اهداف پروژه، برنامه کاری سال جاری از سوی تیم جایکا ارائه شد.

رضازاده اضافه کرد: در این نشست نیز نکاتی در خصوص تسریع در روند اجرای پروژه، استفاده از ظرفیت‌های فنی و کارشناسی طرفین، پتانسیل‌های منابع طبیعی استان و اعلام همکاری در همه زمینه‌ها از سوی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری مطرح گردید.

او ادامه داد: هدف نهایی این پروژه، توسعه ظرفیت سازمانی کارکنان اداره کل منابع طبیعی شش استان حوزه کارون شامل چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، فارسان، خوزستان و اصفهان در راستای نیل به اهداف مشارکتی به منظور حفظ، توسعه و بهره برداری از عرصه‌های منابع طبیعی می‌باشد.

رضازاده گفت: عملیات اجرایی فاز دو پروژه جایکا از تیرماه ۱۳۹۷ آغاز شده است و تا سال ۱۴۰۲ به مدت ۵ سال ادامه دارد.

انتهای پیام/ف

عملیات اجرایی فاز دو پروژه جایکا تا سال ۱۴۰۲ ادامه دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.