سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقاع یافتن توسعه ی ارتباطات کهگلویه و بویراحمد

مردم کهگیلویه و بویراحمد رتبه سوم بالاترین مقدار استفاده از تلفن همراه در کشور را به خود اختصاص دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج جواد غلامپور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات بانکی و بویراحمد گفت: بر اساس آمار  اپراتور در سال ۹۶ استفاده کاربران استان از تلفن همراه به ازای هر مشترک ۲۲ هزار تومان بوده که رتبه سوم کشور را کسب کرده است.
 
جواد غلامپور با بیان اینکه این رتبه نشانه خوبی در میزان استفاده از تلفن همراه است نیز افزود: برای کاهش هزینه‌ها  می‌توان از تلفن ثابت یا پیامک و یا شبکه‌های اجتماعی داخلی استفاده کرد تا هزینه‌ها کاهش پیدا کند.
 
وی افزود: به ازای هر دقیقه تماس تلفن همراه با همراه از اپراتور‌های مختلف و تلفن همراه به ثابت میزان تعرفه ۵۹۹ ریال و  تلفن ثابت به ثابت ۳۳ ریال است که استفاده از تلفن ثابت هزینه‌ها را بسیار کاهش می‌دهد.
 
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: در استان ۱۴۱هزار و  ۱۱ سیم کارت دائمی و یک میلیون و ۴۸۰ هزار و 716 سیم کارت اعتباری تاکنون واگذار شده است که از این تعداد ۸۱۱ هزار و ۵۷۸ سیم کارت آن هم اکنون فعال است.
 
امیر رضا عابدینی رئیس اداره نظارت بر خدمات ارتباطی و رادیویی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همچنین گفت: یکی از شاخص‌های حوزه مخابرات میزان سرانه درآمد به ازای هر مشتری است که در این شاخص کلیدی بویراحمد در رتبه سوم کشوری قرار دارد و این از لحاظ درآمدی برای اپراتور شاخص خیلی خوبی است، ولی برای مردم هیچ ارزش افزوده ای ندارد.
 
وی همچنین گفت: استفاده آسان در بخش‌های دیگر زیرساخت‌ها و تولیدات محتوایی و تجهیزاتی در استان ما از میانگین کشوری پایین‌تر است.
 
انتهای پیام/ط
 

کهگیلویه و بویراحمد رتبه سوم استفاده از تلفن همراه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.