سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور دانش‌آموزان آستارایی در کلاس‌های دارالقرآن

۵۷ نفر از دانش‌آموزان مدارس آستارا در کلاس‌های دارالقرآن شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سوسن طلوعی مسئول دارالقرآن امام خمینی (ره) آموزش و پرورش شهرستان آستارا گفت: امسال ۵۷ نفر از دانش‌آموزان مدارس دخترانه و پسرانه این شهرستان در کلاس‌های قرآن آموزی شرکت کرده‌اند.
وی با بیان اینکه، از این تعداد ۴۷ نفر دختر و ۱۰ نفر پسر هستند، افزود: این کلاس‌ها در ۳ رشته روان‌خوانی، روخوانی و حفظ قرآن کریم در دارالقرآن حضرت امام خمینی (ره) ساختمان قدیم آموزش و پرورش این شهرستان برگزار می‌شود.

مسئول دارالقرآن حضرت امام خمینی (ره) آموزش و پرورش شهرستان آستارا گفت: کلاس‌های اوقات‌فراغت سه روز در هفته روز‌های شنبه، یک‌شنبه و سه‌شنبه به مدت یک ساعت و نیم در این دار القرآن برگزار می‌شود.

سوسن طلوعی با بیان اینکه، رده سنی دانش‌آموزان شرکت‌کننده در کلاس‌های اوقات‌فراغت دارالقرآن بیشتر از مدارس ابتدایی است، افزود: مدرس این کلاس‌ها سعیده بهزادی است.

وی کلاس‌های دارالقرآن را محلی مناسب برای غنی‌سازی اوقات‌فراغت دانش‌آموزان در تعطیلات تابستان دانست و گفت: قرآن مبنای حیات روحانی، جسمانی و زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها است که انس با آن، انسان را از یأس و ناامیدی دورساخته و باعث می‌شود که انسان در مسیر گناه قرار نگیرد.

مسئول دارالقرآن حضرت امام خمینی (ره) آموزش و پرورش شهرستان آستارا تصریح کرد:در پایان به شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه حضور در این کلاس‌ها اعطا می‌شود.

 

انتهای پیام / ق 

 

شرکت دانش آموزان آستارایی در کلاس های دارالقرآن 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.