سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۷ مرداد ماه ۹۸

مرگ بانوی میانسال به علت برق گرفتگی در بابل/ دستگیری ۲ سارق سیم برق با ۸ فقره سرقت در قائم شهر

مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۷ سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهمترین حوادث امروز دوشنبه ۷ مرداد ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

مرگ بانوی میانسال به علت برق گرفتگی در بابل

غلام نیا روشن روابط عمومی سازمان اورژانس بابل گفت: گزارشی به سازمان اورژانس بابل مبنی بر برق گرفتگی زن ۵۱ساله در صلحدارکلا خشرود ارسال شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله سازمان اورژانس بابل تکنسین‌های پایگاه خشرودپی را به محل حادثه اعزام کرد.

غلام نیا روشن گفت: تکنسین‌های اورژانس در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور پیدا کردند.

روابط عمومی سازمان اورژانس بابل افزود: در این حادثه خانم ۵۱ ساله به علت برق گرفتگی پمپ آب منزل دچار ایست قلبی و تنفسی می‌شود.

وی گفت: تکنسین‌های اورژانس پس از معاینات اولیه متوجه شدند که زن ۵۱ ساله فاقد علائم حیاتی است که بلافاصله اقدامات پزشکی اولیه و احیا را انجام دادند که ثمری نداشت.

غلام نیا روشن افزود: با این حال بیمار را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند که تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان هم ثمری نداشت.


دستگیری ۲ سارق سیم برق با ۸ فقره سرقت در قائم شهر

سرهنگ حمیدرضا فرهودی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق هوایی و زمینی درسطح شهرستان قائم شهر موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران کلانتری ۱۲ پل تلار موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای سیم برق در این شهرستان شدند.

سرهنگ فرهودی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان که برابر بررسی‌های به عمل آمده دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بوده اند در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۸ فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان اعتراف کردند و در بازرسی از محل اختفای آنان ۵۰۰ کیلو سیک و کابل برق سرقتی هوایی و خانگی کشف شد.
 
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.