سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴ کشته در سیل و طوفان در ایتالیا

شرایط نامساعد جوی از ۲ روز گذشته مرکز و شمال ایتالیا را در بر گرفته است به طوری که در شبانه روز گذشته ۴ تن قربانی بارش باران‌های سیل آسا و جاری شدن سیل در این کشور شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شرایط نامساعد جوی از ۲ روز گذشته مرکز و شمال ایتالیا را در بر گرفته است به طوری‌که در شبانه روز گذشته ۴ تن قربانی بارش باران‌های سیل آسا و جاری شدن سیل در این کشور شدند.

روز یکشنبه بارش باران سیل آسا و وزش باد شدید در رم نیز مشکلات زیادی را برای ساکنان پایتخت به وجود آورد. وزش باد شدید در حومه رم موجب شکسته شدن درختان و آسیب رساندن به ساختمان‌ها شد و یک خودرو را نیز با خود برد.

در این حادثه راننده خودرو که یک زن ۲۷ ساله بود جان خود را از دست داد. بر اساس پیش بینی هواشناسی، وضعیت نامساعد جوی روز دوشنبه به جنوب این کشور خواهد رسید.

خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد، روز یکشنبه امدادگران در جنوب فلورانس جسد بی جان یک مرد ۷۰ ساله را داخل یک کانال در میان گل و لای و زباله پیدا کردند.

بر اساس اطلاعات انجمن کشاورزان ایتالیا، طوفان و بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته، میلیون‌ها یورو خسارت به بخش کشاورزی ایتالیا به خصوص در منطقه آرتزو (Arezzo) وارد کرده است.

مزارع تنباکو، آفتابگردان و ذرت به طور کامل تخریب شده اند و به چندین گلخانه نیز صدماتی وارد شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.