سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه دو کاپ قهرمانی کاراته را کسب کرد

رییس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه هشتمین دوره مسابقات بانوان سبک شیتوریو اینویی ها ایران به دو کاپ قهرمانی دست پیدا کرد.

به گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  رییس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت: هشتمین دوره مسابقات بانوان  با میزبانی استان تهران و با حضور بیش از ۱۲۰۰ کاراته کا در غالب بیش از ۲۰۰۰ مسابقه از سراسر کشور برگزارشد.


صالحی گفت:در پایان این دوره از مسابقات بانوان استان مازندران با بیش از ۲۰۰ شرکت کننده با کسب ۵۳ نشان طلا بر سکوی نخست ایستادند و تیم های استان تهران با بیش از ۳۰۰ شرکت کننده و البرز با بیش از ۱۰۰ شرکت کننده به کسب ۴۴ نشان طلا مشترکا دوم و همچنین استان کرمانشاه با ۴۶ شرکت کننده با کسب ۲۸ نشان طلا به مقام سوم دست پیدا کردند.


وی بیان کرد : در قسمت تیمی کات استان کرمانشاه مقام اول ، استان البرز مقام دوم و استان تهران مقام سوم را بدست آوردند.


صالحی ادامه داد : بدلیل همراهی بسیار خوب استان‌های خوزستان و هرمزگان ( کیش ) در این دوره از مسابقات، به همین منظور کاپ اخلاق به این استان ها تعلق گرفت استانهای گیلان . خوزستان . قزوین . زنجان. اربیل. همدان. ایلام. لرستان. کرمان. هرمزگان. تهران. سمنان. قم. البرز. مازندران. کرمانشاه در این دوره از مسابقات حضور داشتند.


وی افزود: استان کرمانشاه با کمترین شرکت کننده از باشگاههای استان و شهرستانهای پاوه و جوانرود در این مسابقات حضور داشت و به دو کاپ قهرمانی دست پیدا کرد.

انتهای  پیام/ز

 

هشتمین دوره مسابقات بانوان سبک شیتوریو اینویی ها ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.