سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغالزایی برای هزار و ۹۴۳ نفر فراهم شده است

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: ۱۴۸ واحد صنعتی و معدنی احیاء و به چرخه تولید بازگشته اند و زمینه اشتغال زایی ۱۹۴۳ نفر فراهم شده است.

به گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  دارابی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره  به احیاء واحد‌های صنعتی و معدنی استان از ابتدای سال ۹۶، منتهی به سه ماهه اول سال ۹۸ را ارایه داد و گفت : در این مدت ۱۴۸ واحد صنعتی و معدنی احیاء و به چرخه تولید بازگشته اند و زمینه اشتغال زایی ۱۹۴۳ نفر فراهم شده است.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد : در سال رونق تولید نیز بتوان با فراهم نمودن شرایط و امکانات از طرق مختلف به ویژه جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، بتوان در احیای واحد‌های تولیدی راکد و نیمه راکد اقدامات موثری انجام داد و زمینه اشتغال حداکثری را در استان فراهم کرد.

دارابی همچنین عملکرد ۳ ماهه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را ارایه کرد و افزود: تا پایان ۳ ماهه اول سال ۹۸ تعداد ۳۱ جلسه به ریاست استاندار کرمانشاه برگزار شده که نتیجه آن ۲۰۶ مصوبه در جهت رفع مشکلات واحد‌های مختلف استان بوده است.

وی گفت: مشکلات واحد‌های تولیدی پرچین کوهپایه، پارس تحریر و جام سبز باختر، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی به منظور حل و فصل مشکلات طرح‌های مذکور اتخاذ شد.۰

انتهای  پیام/ز

 

۱۴۸ واحد صنعتی و معدنی احیاء و به چرخه تولید بازگشته اند

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.