سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های خراسان جنوبی در مزار شریف افغانستان

نمایشگاه توانمندی‌های خراسان جنوبی در مزار شریف افغانستان تا اواخر شهریور برپا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، معتمدیان استاندار خراسان جنوبی امروز در بازدید از ۷ واحد صنعتی چوبی و سلولزی در شهرک برپایی صنعتی بیرجند با بیان این مطلب گفت: همچنین مذاکرات و هماهنگی‌هایی برای برپایی نمایشگاهی در همین راستا در کشور پاکستان در حال انجام است.

وی بعد از بازدید از شهرک صنعتی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید حضور یافت و یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین مشکلات واحد‌های صنعتی را نبود بازار فروش مناسب این محصولات دانست و گفت: برای رفع این مشکل بخشنامه و دستوری وجود ندارد و باید با تشکیل گروه‌های مشاوره و اتاق فکر آن را برطرف کرد.

شهرکی رییس سازمان صمت خراسان جنوبی هم در این کارگروه گفت: با توجه به اینکه همه خریدها، سفارشات و عمده مسائل تولید از طریق سامانه ستاد انجام می‌گیرد، تولیدکنندگان سامانه ستاد را باید جدی بگیرند.

اصلاح شیوه پرداخت به بانک ها، معافیت‌های مالیاتی و ثابت نبودن قوانین، سود بالای تسهیلات بانکی، تفسیر‌های متفاوت کارشناسان ازقوانین، بازار فروش، نوسانات برق شهرک صنعتی و تأمین مواد اولیه از جمله مشکلات مطرح شده تولیدکنندگان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بود.

انتهای پیام/ک

نبود بازار فروش بزرگترین و اصلی‌ترین مشکل واحد‌های صنعتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.