سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش بین المللی بازاندیشی آرای استاد مطهری در قم و تهران برگزار می شود

همایش بین المللی بازاندیشی آرای استاد مطهری به مناسبت صدمین سال ولادت این استاد شهید نیمه دوم اسفند در قم و تهران برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ همایش بین المللی بازاندیشی آرای استاد مطهری به مناسبت صدمین سال ولادت این استاد شهید نیمه دوم اسفند در قم و تهران برگزار می شود.

فراخوان همایش بین المللی بازاندیشی آرای استاد مطهری در مواجهه با مسائل امروزدبیر اجرایی همایش گفت: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در محور‌های قرآن و پژوهش‌های نوپدید، سنت و مدرنیته، سبک زندگی، اسلام و ایران، تمدن اسلامی، جهانی شدن و هویت ملی، تربیت و جامعه سازی، عدالت اقتصادی، ربا و بانکداری، حکمرانی، حقوق بشر و آزادی به دبیرخانه این همایش در تارنمای conf۹۸۰motahari.ir و پست الکترونیکی MOTAHARI.IR@۱۰۰ ارسال کنند.

خراسانی به نقش برجسته استاد مطهری در تبیین معارف اسلامی در زمان پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه گام دوم انقلاب به اندیشه استاد مطهری برای طراحی و برنامه ریزی این گام نیاز داریم.

وی به برگزاری این همایش در سطح بین المللی اشاره کرد و افزود: همایش بازاندیشی آرای استاد مطهری در سطح بین المللی طراحی شده و اندیشمندانی از خارج کشور به این همایش دعوت می‌شوند.

خراسانی با بیان اینکه این همایش ۲ روزه به مناسبت صدمین سال ولادت استاد مطهری در نیمه دوم اسفند در قم و تهران برگزار می‌شود گفت: ۳۱ مرداد آخرین مهلت برای ارسال چکیده مقالات است و پژوهشگران باید تا ۳۰ آبان مقالات کامل خود را ارسال کنند.

وی نوآوری در تحلیل و تعمیق آثار استاد مطهری را شرط پذیرش مقالات در این همایش دانست و افزود: از نیمه دوم امسال پیش همایش‌هایی در مراکز مختلف علمی فرهنگی برگزار می‌شود.

دبیر علمی همایش نیز آثار شهید مطهری را گنجینه بزرگ معرفتی دانست و گفت: از تمام ظرفیت‌ها و استعداد مراکز علمی و فرهنگی کشور برای افزایش سطح علمی این همایش استفاده می‌شود و به همین دلیل فراخوان همایش به بیش از هزار مرکز علمی فرهنگی آموزشی ارسال شده است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی راد، اقتصاد و فلسفه را از جمله موضوعات مورد توجه شهید مطهری دانست و گفت: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، دانشگاه تهران و ۲۹ مرکز علمی فرهنگی آموزشی کشور به بنیاد علمی فرهنگی استاد شهیدمطهری در برگزاری این همایش کمک خواهند کرد.

انتهای پیام/ح

فراخوان همایش بین المللی بازاندیشی آرای استاد مطهری در رابطه با مسائل امروز

برچسب ها: همایش ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.