سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مکرون به تداوم مشکلات اقتصادی در فرانسه اذعان کرد

رئیس‌جمهور فرانسه که در تعطیلات تابستانی خود در ساحل دریای مدیترانه به سر می‌برد، اذعان کرد بحران و مشکلات اقتصادی این کشور همچنان وجود دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، اذعان کرد بحران در این کشور هنوز پایان نیافته و مشکلات عمیق مرتبط با بی‌عدالتی و مشکلات اقتصادی همچنان وجود دارد.

او در سومین روز تعطیلات تابستانی در اقامتگاه تابستانی رئیس جمهور در ساحل دریای مدیترانه، در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد جنبش ضد نظام سرمایه‌داری، که در حاشیه سی و هفتمین شنبه اعتراضات در شهر پرپینیان، در جنوب شرقی فرانسه دفتر یک نماینده حزب «جمهوری به پیش» - حزب رئیس جمهور فرانسه- مورد هجوم معترضان قرار گرفت، گفت: «من فکر نمی‌کنم که این یک بحران باشد. مشکلاتی عمیق در کشور ما هست که با بی عدالتی و مشکلات اقتصادی که از دیرباز شاهد آن هستیم، همچنین چالش‌هایی که پیش روی ماست، پیری، دیجیتال، محیط زیست و ... در ارتباط است. من فکر می‌کنم که این مسئله نگرانی‌هایی ایجاد می‌کند. پاسخ به این نگرانی ها، چالش ماست. من به هیچ وجه فکر نمی‌کنم آنچه را که خشم صادقانه بخشی از مردم را ایجاد کرده است، پشت سر گذاشته باشیم».

رئیس جمهور فرانسه که تاکنون نتوانسته است با وعده‌های خود معترضان را آرام کند، همچنین گفت: «باید به این اقدام معنا داد. نباید به دنبال خاموش کردن ترس‌ها و نگرانی‌ها بود، بلکه باید چشم‌اندازی در جهت زندگی مسالمت‌آمیز فرانسوی‌ها در کنار یکدیگر داشت».

مکرون از روز پنجشنبه برای تعطیلات تابستانی در قلعه برگانسون -اقامتگاه تابستانی رئیس جمهور فرانسه- به سر می‌برد. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.