سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان:

مسئولیت هرگونه تهدید سایبری دستگاه‌های اجرایی با مدیران است

ایرج کارخایی گفت: مدیران، مسئول هر گونه تهدید‌های سایبری و خسارت در بخش‌های فنی و حیاتی دستگاه‌های اجرایی هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،ایرج کارخایی مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان گفت: در سال‌های گذشته هشدار‌های لازم برای مقابله با تهدید‌های سایبری به دستگاه‌های اجرایی داده شد و در صورت هر گونه حمله باید مصون‌سازی در بخش‌های مختلف انجام شود.

وی افزود: ۱۴۰ رابط پدافند غیرعامل در دستگاه‌های اجرایی استان فعالیت دارند که با برگزاری نشست‌های مختلف مهم‌ترین تهدید‌های سایبری به افراد در دوره‌های مختلف یادآوری می‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان ادامه داد: حفاظت و امنیت از بخش‌های حساس دستگاه‌های اجرایی در مقابله با تهدیدهای سایبری باید در اولویت دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

کارخایی بیان کرد: با وجود اینکه بخشی از روند برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود تمهیدات لازم برای مقابله با تهدید‌های احتمالی سایبری اندیشیده شده است.

وی ابراز داشت: دستورالعمل‌هایی که برای اجرای پدافندغیرعامل در دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌شود دارای ضمانت اجرا است و مدیران باید تمامی رویکرد‌های الزامی در این بخش را مورد توجه قرار دهند.

مدیرکل پدافندغیرعامل استان سمنان تصریح کرد: تهدید‌های سایبری در کشور روبه افزایش است و با شناسایی خطر‌ها باید به مقابله این تهدید‌ها رفت.

کارخایی گفت: حفاظت امنیت در بخش‌های فنی و اطلاعاتی با توجه به پیشرفت فناوری مورد توجه قرار گیرد و با توجه به آموزش‌های ارایه شده قصوری از مدیران در زمان بروز حملات و خسارت‌های احتمالی پذیرفته نیست.

انتهای پیام / م

حفاظت امنیت در بخش‌های فنی و اطلاعاتی با توجه به پیشرفت فناوری مورد توجه قرار گیرد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.