سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه بین‌المللی عکس خیام در نیشابورگشایش یافت

مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: آثار برگزیده ششمین جشنواره بین‌المللی "عکس خیام" در نگارخانه کمال الملک نیشابور به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مسعود سلیمانی سپهرمسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: آثار برگزیده ششمین جشنواره بین‌المللی "عکس خیام"در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور به نمایش گذاشته شده است.

او تصریح کرد: در این نمایشگاه ۴۰ اثر از کشور‌های ایران، ترکیه، هندوستان، لیبی، بالکان، اسپانیا، یونان، ویتنام، آمریکا، آلمان، چین، انگلستان، روسیه، عمان و عربستان به صورت رنگی و سیاه و سفید با مضامین مستند و اجتماعی به نمایش درآمده است.

مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: آثار این نمایشگاه پیش از این در تهران، کرج، قم، ایلام، همدان، اراک، اردبیل، قونیه ترکیه، بیلبائو اسپانیا، سبزوار و خیخون اسپانیا به نمایش گذاشته شده بود و از این پس در شهر‌های مختلف ایران و چندکشور دیگر نیز به نمایش در می‌آید.

سلیمانی افزود: ارسال بیش از ۶ هزار عکس از عکاسان ایران و جهان به دبیرخانه نمایشگاه واقع درفدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی در ایران (فیاپ) باعث شده تا انتخاب آثار برای نمایش، بسیار زمان بر و دقیق باشد که این امر خود بر کیفیت آثار به نمایش درآمده افزوده است.

او تصریح کرد: آثار این نمایشگاه به نمایشگاه‌های بین المللی دیگر نیز راه پیدا کرده است و برخی از آن‌ها نیز مدال‌های طلا از کشور‌های دیگر نیز کسب کرده اند.

مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: نمایشگاه آثار برگزیده ششمین جشنواره بین‌المللی "عکس خیام" تا ۱۲ مرداد ۹۸ در ساعات ۹ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۱۹ در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور میزبان عموم علاقه‌مندان خواهد بود.
 
انتهای پیام//ف.غ

گشایش نمایشگاه بین‌المللی عکس خیام در نیشابور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.